Gå til innhold

Anarchy Online ORG. AO RK2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anarchy online er i høyeste grad i live.

AO kommer med ny grafikkmotor i en av de førstkommende patcher. Noe som gjør at Ao nok får mange spillere tilbake.

AO IS ALIVE.

Jeg spiller på RK2 i Valhall guardians den største nordiske org på RK2.

Vi spiller ONMI side noe som er et must for å bli medlem i orgen.

Om du spiller Ao Er over 15 år og snakker et skandinavisk språk, kan du bli mdlem i Valhall Guardians. Vi er en voksen org som kan greie alle typer Raids og quests. vi spiller både på Rubika og shadowland banker Aliens og har Toversite s.

Rekrutering er viktig så derfor ligger denne her .

Gå inn på : http://vg.kicks-ass.net/.

Her kan du finne ut mye om AO og vår org

Der kan du også legge inn en Tagg om å bli medlem.

du kan også sende en INNgame /tell Alpaheals eller /tell warmade for en prat :)

VG rekruterer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
MMORPG.com: Do you have a timeframe for release?

Craig Morrison: We are currently close to what we think is a good alpha version internally and our QA teams will soon be going over it. This version is feature complete as it were, but without the gfx effects incorporated, as all of the effects in the game need to be converted to work in the new engine. That is the next phase of development that we hope to complete over the coming months. We haven’t set a firm release window yet as with an update like this a lot of testing is required. We hope to start comprehensive beta testing sometime in the late summer and then we will assess when we might look to release it to our live servers. The team is definitely aiming for later this year.

Link til fullt intervju

Nå vet ikke jeg hvor ofte Funcom oppdaterer AO, men iom. at den nye motoren sannsynligvis skal inn til betatesting på sensommeren så er den ikke rett rundt hjørnet. De sier den skal ut i løpet av 2008.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Jeg får vel starte igjen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...