Aksjeleif Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Ja, jeg har tenkt å kjøpe meg counter-strike 1.6 men er det noen som vet om det går ann å kjøpe det via mobil på steam??
Ståle Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor skal du absolutt kjope det via mobil? Men det burde jo ga.
Aksjeleif Skrevet 28. februar 2008 Forfatter Skrevet 28. februar 2008 Hvorfor skal du absolutt kjope det via mobil? Men det burde jo ga. Hvorfor blir du nødt å vite det?? Hmm. Du sier at det burde gå, men hvordan går det ?
Ståle Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Du har vel ikke tenkt a spille det pa mobilen ogsa? Og da ma du ha en PC, og hvorfor kan ikke du bare bestille fra PCen? Du kan mest sannsynlig ikke bruke en sann gammeldags WAP-nettleser, men trenger en slik ordentlig mobilwebleser. Som Opera Mobile eller Opera Mini, eller IE Mobile (men den er vel bare til Symbian?) Greiene iPhone bruker gar vel ogsa kanskje.
Bjonski Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 kanskje han ikke har visa-kort og leter etter en alternativ løsning?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Kanskje han bare vil skjule det for foreldrene, fordi han er alt for ung?
Villanden Skrevet 28. februar 2008 Skrevet 28. februar 2008 Man må jo oppgi Visa-kort uansett. Man kan ikke kjøpe spillet og få de til å sette det på mobil-regningen.
Mynotir Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Ja, man kan bruke Paypal. Men hvis du ikke får lov å bruke foreldrene dine sitt kort på internett kan du vel bare gå på butikken og kjøpe det. Det er kjappest tror jeg. Hvis du bare har vanlig bank konto kan det ta en stund å overføre til Paypal. Man kan ikke betale med mobil, og jeg tviler på at det noen gang blir mulig.
-Jungeldyret Skrevet 29. februar 2008 Skrevet 29. februar 2008 Man kan ikke betale med mobil, og jeg tviler på at det noen gang blir mulig. Hvorfor det? Man kan jo blant annet kjøpe kinobiletter med mobilen...
Aksjeleif Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Skrevet 29. februar 2008 Man kan ikke betale med mobil, og jeg tviler på at det noen gang blir mulig. Hvorfor det? Man kan jo blant annet kjøpe kinobiletter med mobilen... nei, jeg får lov, men foreldrene mine er litt skeptisk til å bruke visa kort på nett !
Aksjeleif Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 As always he he! Ja Men anbefaler dere meg å kjøpe Cs 1.6 siden de_dust banene osv. lagger på source?? Jeg ville fått mye større utbytte av 1.6 og er det bedre for meg??
Ståle Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil si at CSS og 1.6 er orskjellige spill. Jeg liker mye bedre CS1.6, men det er vel individuelt. Hvor bra PC og internett har du?
Tore Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor det? Man kan jo blant annet kjøpe kinobiletter med mobilen... Kinobiletter = innen Norge Steam = USA bla
nasum Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor skal du absolutt kjope det via mobil? Men det burde jo ga. Hvorfor blir du nødt å vite det?? Hmm. Du sier at det burde gå, men hvordan går det ? Du kan handle både Cs source og cs 1.6 på dvdhuset.no med mobilhandel. Tror de er de eneste som benytter seg av systemet.
Aksjeleif Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 PCen min suger og den lagger på CSs i de _dust, men ikke i de_dust på 1.6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå