Gå til innhold

Kabel fra PC-TV ( Pc skjermbilde blir vist på tv )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har lyst og få tak i spnn geniale ledning som gjer at ein kan sjå filmen på pcn over på tvn. Har ein acer aspire 5720zg

Er det noken som har peiling på kordan leding eg må kjøpe da for og få dette til og fungere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Skrevet
Hei,

Hvilken TV har du? LCD/Plasma eller CRT?

Eit gammalt grundig tv

220-240v 95w

Uten eg har stor peiling så tror eg det må vere CRT

Skrevet

CRT er de store kasse-tv'ene. Om du har en sånn en, blir det vel best resultat med en s-video kabel (om du har utgang på pc-en og inngang på tv-en). Google s-video så du ser hvordan det ser ut og sjekk om du har det.

Skrevet

Ja var og kjøpte ein S kabel i dag. Men pokker. Har ikkje S inngang på tvn så må ha ein slags overgang fra S til Scart nå da i tillegg vel. Kor får ein tak i det hen ? Noken med peiling så veit ? :)

Skrevet (endret)

Hei,

S-video til scart finner du HER eller HER, men vær obs på at ikke alle TVer støtter S-video via scart.

Da må du kjøpe en overgang fra s-video til kompositt, som du finner HER eller HER (har bare erfaring med den fra biltema, men den fra clasern skal også fungere)

EDIT: Husk at hvis du vil ha lyd må du ha lydkabel i tillegg...

Endret av mhw357
Skrevet

Takker :)

Blir nok den fra Clas Ohlson da siden det er nermest.

Men når du mener lyd så er det visst ein vil ha lyd på tvn? For lyden vil vel kunne bli spillt av på pcn og mens ein ser bildet på tvn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...