Kennarn Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 (endret) couldn't exec listip.cfg couldn't exec banned.cfg No masters loaded Using default master Could not establish connection to Steam servers. Hvorfor står det det i concolen min ? og jeg finner ikke serveren min inne på counter har prøvd og søke etter ip'en men funker ikke plz hjelp :S Se nermere der | V Uten_navn.bmp Endret 2. mars 2008 av Skagen Gjorde emnetittelen mer beskrivende.
Jooakim Skrevet 26. februar 2008 Skrevet 26. februar 2008 Du kan legeg inn en listip.cfg og banned.cfg i cstrike-mappen, eller fjerne exec listip.cfg og banned.cfg fra server.cfg, så slipper du den feilmeldingen. Jeg vet ikke noe konkret om hva du kan gjøre med den andre feilmeldingen, men du kan prøve å skru av brannmur og åpne port i routeren din.
Kennarn Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Du kan legeg inn en listip.cfg og banned.cfg i cstrike-mappen, eller fjerne exec listip.cfg og banned.cfg fra server.cfg, så slipper du den feilmeldingen. Jeg vet ikke noe konkret om hva du kan gjøre med den andre feilmeldingen, men du kan prøve å skru av brannmur og åpne port i routeren din hvor finner jeg listip.cfg og banned cfg ?
Jooakim Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Du har ikke filene - det er det som er problemet. Du kan gå inn i server.cfg (som er i cstrike-mappen) og fjerne linjene der listip.cfg og banned.cfg står.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå