Gå til innhold

Bærbar gaming pc til 20K

minimee

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1=Linje nr. 1: Mvh LockBreaker

2=Linje nr. 2: Kabinett:Lian Li PC-V1100B PlusII PSU: MIST 1000w

3=Linje nr. 3: Notebook, Dell XPS M1710: CPU: Intel Core Duo T2600 RAM: 2GB DDR2 667mhz 4=GPU: nVIDIA Geforce GO 7900 GTX Chipset: Intel P945

;) Men er lov til å ha max 4 linjer! Ihvertfall det jeg fikk beskjed om fra moderator når jeg hadde 5 eller 6 linjer..

Endret av thomasSim87
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blit litt OT her, men fikset det ja. Jeg er aldri flink til å passe på sånt. Så bra folk passer på! Er 4 linjer når jeg ser på deg LockBreaker, men det er sikkert bare pga min lave oppløsning!

Skrevet

handla en clevo m57ru fra usa med 8800 gtx for 1900 dollar. En t9500 fra ebay for 2000kr og 4gb ocz minne for 650kr, hitatchi 200gb 7k200 disk til 1100.. Er og wuxga skjerm.. Hadde flaks og slapp moms og. Totalt ble det rett rundt 14000.

Skrevet (endret)

Takk for svar Phantom3D :)

Håper den kommer allerede imorgen, men prisene vil vell stige med rundt 5-6000kr? (pågrunn av utgått tilbud)

Endret av Blacburn
Skrevet

Håper den kommer allerede imorgen, men prisene vil vell stige med rundt 5-6000kr? (pågrunn av utgått tilbud)

Usikker på hvordan det vil forandre prisene. Er jo ikke "helt syke" prossesorer så blir vel ikke helt galt. Får bare vente og se, mener jeg så diskusjon om disse prossesorene og når de kom et sted.. men husker ikke hvor.

Går vel ann å ringe dell og spørre om de vet noe i morgen uansett?

Skrevet

Dell har hittil ikke gått tilbake på prisene når de først har begynt med tilbud. Kun når 8800 GTX kom, Penryn prosessorene burde føre til marginal økning.

Skrevet (endret)

Usikker på hvordan det vil forandre prisene. Er jo ikke "helt syke" prossesorer så blir vel ikke helt galt. Får bare vente og se, mener jeg så diskusjon om disse prossesorene og når de kom et sted.. men husker ikke hvor.

Går vel ann å ringe dell og spørre om de vet noe i morgen uansett?

Ja det sies nå at man kan bestille de nyeste prossessorene via telefon da, men har ikke prøvd det selv. Det kommer vell noe info i morgen på dell.no. Er litt usikker på det :)

Endret av Blacburn
Skrevet (endret)
1=Linje nr. 1: Mvh LockBreaker

2=Linje nr. 2: Kabinett:Lian Li PC-V1100B PlusII PSU: MIST 1000w

3=Linje nr. 3: Notebook, Dell XPS M1710: CPU: Intel Core Duo T2600 RAM: 2GB DDR2 667mhz 4=GPU: nVIDIA Geforce GO 7900 GTX Chipset: Intel P945

Men er lov til å ha max 4 linjer! Ihvertfall det jeg fikk beskjed om fra moderator når jeg hadde 5 eller 6 linjer..

Hadde 4 jeg også en gang. Og fikk beskjed fra et annet forum-medlem at jeg ikke skulle ha det. Og han henviste til brukervettreglene (eller hva de nå heter) :wee:

Endret av LockBreaker
Skrevet
Hvor lange er disse e-value kodene? :)

Er det et siffer på ca 14 siffer, eller er det to koder på 8 siffer. :)

Brack: QQTWKSVTBF7046 er vistnok den nye rabattkoden som varer fram til 6. mars.

10% :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...