Gå til innhold

Bærbar gaming pc til 20K


minimee

Anbefalte innlegg

Hei!

Saken har kommet til det at en ny bærbarpc skal kjøpes.

Jeg har ingen erfaringer med bærbare, så jeg lurer på hva dere kan annbefale?

 

Noen retningslinjer:

  • Pris: 20 000 ink. mva.
  • Skal være en bærbar ikke en flyttbar! ikke noe xps 20" altså¨ ;)
  • Gjerne ha litt levetid på batteriet
  • Helst et fint design

Resten får dere som har peiling på dette bestemme :)

 

Takker for svar.

 

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eller hva med XPS 1730. Tror det har kommet eller kommer noen nye prosessorer til denne nå. Litt stor da, men 17" er jo et must for gaming. Med mindre man har ekstern skjerm da..

 

Jo en 17" er nok et must da, var litt usikker på hva som er mest for pengene.

Vil gjerne at jeg får det jeg betaler for hvis du skjønner?

Btw. Alienware er vel litt mye merke man betaler for der?

Lenke til kommentar
hvorfor det? er jo bare å sjekke specsa på alieware og sammenligne med de du får tak i i Norge.. med alienware får du den nye penryn cpu'en, 8800gtx 512mb skjermkort osv for ca 18k+moms.. 17"ern med 2stk 8700gt havner på rundt 12k+moms

 

1730 med 8800 GTX SLi får du for 19.000 kr, Alienware har ikke noe i nærheten en gang.

Lenke til kommentar

mener bare at de fleste tar litt i med tanke på bruksområde når de går til anskaffelse av ny pc\bærbar ;) en som skaffer seg laptop til 20k, hadde sikkert ikke hatt bruk for en laptop som koster mer enn 10-12k.. men gir vel litt "nettcred" å ha det beste\noe som ikke all har ;)

Men for all del, er litt sånn selv jeg.. hehe

Lenke til kommentar

Når man vil bruke 20.000 på en laptop så ville jeg godt for 1730 Dell'en.

 

Det beste man kan få i grafikk ytelse på laptop under 5 kilo. Men du må ikke ha noe forventniger til batterilevetiden. Her snakker man over 13K+ i 3DMark06, med SLI selvfølgelig.

 

Vist man skal spille Crysis på laptop så tviler jeg på at det er noen annen laptop så kan gjøre det bedre.

 

Er du heldig så får du kanskje en deal med en Penryn prosessor. Ta og ring de.

Endret av Dunc
Lenke til kommentar
20500 ja.. men forrige genrasjons prosessor osv.. og det gjelder kun til og med i morgen, da koster den 25000.. men for all del, godt valg det også =) totalt bortkasta for enhver person som sitter på gutterommet og laster ned filmer og spiller crysis, men men ;)

 

Jeg garanterer at Dell ikke setter opp prisen til i morgen. Dessuten, ingen handler da Dell uten rabattkupong og da er prisen 19k, det er ikke ille for en maskin som vil vare lenge.

Lenke til kommentar
20500 ja.. men forrige genrasjons prosessor osv.. og det gjelder kun til og med i morgen, da koster den 25000.. men for all del, godt valg det også =) totalt bortkasta for enhver person som sitter på gutterommet og laster ned filmer og spiller crysis, men men ;)

 

Jeg garanterer at Dell ikke setter opp prisen til i morgen. Dessuten, ingen handler da Dell uten rabattkupong og da er prisen 19k, det er ikke ille for en maskin som vil vare lenge.

 

har hørt om disse kupongene, men aldri handa hos dell så lurte på hvor man får ta i disse henne?

Lenke til kommentar
Da ville jeg tatt en titt på XPS 1730 altså. www.dell.no

Det er vel noe av det beste man får til gaming, selvom utseende kan være litt harry for noen. (Men jeg liker det!)

news_9098.jpg

 

 

Det er retningslinjer her Phantom3D. :wee:

 

Det gjelder signaturen din. Den er for lang. Det er kun lov med 3 linjer. :roll:

 

Ikke vondt ment altså, men da slipper du at en moderator sier ifra dersom du skulle treffe på en. :wee:

 

 

Er dette seriøst? Dell som står for det eller? :hmm:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Da ville jeg tatt en titt på XPS 1730 altså. www.dell.no

Det er vel noe av det beste man får til gaming, selvom utseende kan være litt harry for noen. (Men jeg liker det!)

news_9098.jpg

 

 

Det er retningslinjer her Phantom3D. :wee:

 

Det gjelder signaturen din. Den er for lang. Det er kun lov med 3 linjer. :roll:

 

Ikke vondt ment altså, men da slipper du at en moderator sier ifra dersom du skulle treffe på en. :wee:

 

 

Er dette seriøst? Dell som står for det eller? :hmm:

 

Sier du som har 4 linjer selv :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...