Gå til innhold

"melee" hunter PvP :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig i at det var bra musikk.

Men hvorfor går du ranged og bruker multi-shot og lignende når du kaller deg melee hunter?

Eneste du burde bruke er vel stings :|

 

"melee" ;)

Bruker vel ca 60% melee kanskje. Er fort mye mer enn de fleste hunters, hehe.

 

Men for all del. Dette er absloutt ikke en optimal spillestil, bare veldig morsomt.

Elsker å gruse rogues, some ironisk nok er den letteste klassen å ta. Selv uten å bruke ranged i det hele tatt.

 

På andre enden har vi arms warriors som er småjkipe med overpower :p

 

edit : Leif.

Endret av Winten
Lenke til kommentar
errm..

 

En hunter er som regel en easy match for en rogue med _litt_ skills.

 

En melee hunter kan jeg drepe med autoattacks.

 

 

Ikke for å være frekk, men jeg er 80% sikkert på at jeg hadde tatt deg i melee.

Har du prøvd å ta duel mot en melee specced hunter med skills?

Lenke til kommentar
errm..

 

En hunter er som regel en easy match for en rogue med _litt_ skills.

 

En melee hunter kan jeg drepe med autoattacks.

 

Få rogues som klarer å ta meg, selv om jeg stort sett bruker PvE gear. Er jo selvsagt rogues som gruser meg også, men så er jeg ikke noe spesielt god i PvP heller.

Og som jeg sa innledningsvis i denne tråden. Ikke ta dette for seriøst. Gjør det mest for at jeg syns det er morro og ikke for å bli noen pro pvp'er :p

 

La ut filmen mest for at folk kan se at en hunter kan sparke fra seg litt i melee også, noe de fleste ser ut til å benekte av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Er ikke ute etter å trolle, men du kommer med et par selvmotsigelser i din forrige post.

 

Og ikke for å tråkke på hunters, men sparke fra seg i melee? det er vel omtrent så langt fra sannheten det går ann å komme.

 

Se filmen da vettu. Ikke noe poeng å komme her å kommentere uten at du engang gidder å finne ut hva det dreier seg om.

Om du ikke er ute etter å trolle kan du vel bare la det være.

 

Uansett, poenget mitt er vel at en hunter er mye bedre i melee en folk flest tror. Sier ikke at det er uber. Ranged er jo bedre for en hunter selvsagt. Er bare mye morsommere og mere utfordrende å bruke mer melee.

 

Poenget mitt er at det er mulig å pvpe som hunter og bruke mer melee en en gjenomsnitts hunter. Er ikke nødvendigvis den beste måten. Heller ikke mest effektivt. Men absolutt mest moro og utfordrende :)

Endret av Winten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...