Danny92 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Jeg tror det er editoren som ikke viser php koden, siden rett før editoren kommer opp på siden så vises php koden i textarea. Det er helt sikkert editoren da.
Alex Moran Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 Ta en titt på CodePress du. Du skriver vel ikke PHP i Word også?
Danny92 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 (endret) Skal se på det. Nei, jeg bruker Bluefish Editor, funker fett den xD EDIT: Jeg skal ha sånn editor som jeg har nå, den funker perfekt men viser bare ikke php, det er allt. Endret 27. februar 2008 av dannyboy_1992_
onTop Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 (endret) http://www.codepress.org/ ah, sorry.. Leste ikke hele tråden, og så ikke at linken allerede var lagt ut.. Endret 27. februar 2008 av onTop
Danny92 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Som sakt, så skal jeg ha sånn editor som jeg har nå, den har de funksjonene jeg trenger, men den viser ikke php, som jeg da trenger hjelp til! Har sett på codepress, den har ingen grafiske løsninger som tinymce.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå