vegvalg Skrevet 25. februar 2008 Skrevet 25. februar 2008 (endret) For to uker siden kjøpte jeg meg RTL Biathlon 2008 på ebay, har akkurat fått det og installert det. Problemet er at når jeg skal starte det skjer det ingenting. Hvis jeg går inn i oppgavebehandling og prosess ser jeg at det går som prosess. Noen som vet hva problemet er? Endret 25. februar 2008 av vegvalg
Inbin Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 For to uker siden kjøpte jeg meg RTL Biathlon 2008 på ebay, har akkurat fått det og installert det. Problemet er at når jeg skal starte det skjer det ingenting. Hvis jeg går inn i oppgavebehandling og prosess ser jeg at det går som prosess. Noen som vet hva problemet er? Har akkurat samme problemet på RTL Skijumping 2007. Først har jeg prøvd å installert spillet med ISO-fila, det funker greit da, men når det skal kjøres får jeg beskjed om at det ligger en sperre som ikke tillater bruk av "ISO-program". Etterpå oppdaget jeg at det lå en crack inne på den iso-disken, når jeg la denne inn skulle man tro at ting ble i orden. Da jeg da skulle runne spillet så ser det først ut som det starter, med time glass og all ting, men så forsvinner timeglasset og spillet legger segg bare som en prosess.. Må da fins en måte å få spillet til å runne på skikkelig vis?? Eller er det RTL som legger inn sånn bare for å drive folk til vanvidd xD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå