OdinTheGod Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Jeg skal selge min stasjonære datamaskin, og er på jakt etter en bærbar tingest... Jeg har etter nesten 20 år med data ikke lært en døyt... Forstår lite av beskrivelser som blir gitt av produktene :-) Så jeg trenger mer hjelp Mine krav til maskinen... Bærbar (Def: enklere å flytte på enn min stasjonære) God lagringsplass. Mye ram. Godt skjermkort (Spiller en del spill) Kjapp :-D Pris: 10000 + - ett par tusen :-) Hjelp mottas med stor takk :-)
OdinTheGod Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Skrevet 25. februar 2008 He he.. Dere får vell mange slike spørsmål.. Men det kommer stadig nye produkter.. Så.. Derfor spørr jeg og ;-)
OdinTheGod Skrevet 16. mars 2008 Forfatter Skrevet 16. mars 2008 He he.. Dere får vell mange slike spørsmål.. Tydeligvis ja...
keitran Skrevet 16. mars 2008 Skrevet 16. mars 2008 (endret) Multicom JFL92 Denne ser ut til å kunne dra spill greit. Den har også 45 NM CPU Du kan konfigurere den litt til å tilpasse lommeboka, og det er jo alltid fint! EDIT: Ser du vil ha mye lagringsplass. DA kan det være griet å kjøpe en ekstern HDD da du får mye mer langrinsplass for pengene dine med en 3,5 tommers HDD enn en 2.5 tommer HDD Endret 16. mars 2008 av keitran
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå