Gå til innhold

BK Gammelt uthus i forfall

BorgSol1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du har gått for langt når du har redigert dette bildet. Det har ødelagt bildet i full størrelse mens det har blitt ganske fint hvis man gjør det veldig lite. Et flott motiv hadde du i alle fall.

Skrevet
Synes du har gått for langt når du har redigert dette bildet. Det har ødelagt bildet i full størrelse mens det har blitt ganske fint hvis man gjør det veldig lite. Et flott motiv hadde du i alle fall.

Takker for innspill1 :) Skal prøve å ta meg en ny runde med originalbilde etterhvert. :)

Skrevet

Flott synes jeg, men prøv å stå slik at lyssstolpene etter veien ikke blir med, :) evt crop dem unna. Flott motiv. Testa det i sort/hvitt?

Skrevet
Flott synes jeg, men prøv å stå slik at lyssstolpene etter veien ikke blir med, :) evt crop dem unna. Flott motiv. Testa det i sort/hvitt?

Takker! Enig med deg angående lyktestolpene, skal se hva jeg få gjort :)Skal teste ut i sort/hvit også.

Skrevet

Syntes også motivet er veldig bra. Flott himmel og god eksponering

med mange fine detaljer.

Men skuret er kansje litt for mitt i bildet, hadde du flyttet deg og fått det til høyre eller venstre så kansje det hadde blitt enda bedre.

Men som sagt syntes jeg det et veldig fint bilde !

Skrevet

Motivet er pent, men syns du har dratt for hardt i spakene under redigeringen. Fargemetningen var i overkant mye. Bildet er også en aning for mørkt etter mitt syn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...