Osiric Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 (endret) Jeg installerte CoD4 for et par dager siden. Jeg har alt på full grafikk, med 1280x1024 oppløsning og 75hz. Jeg har heller ikke på Vertical Sync. Problemet er at på alle map'sa jeg spiller så dukker det opp svarte rektangulære felt på skjermen som flimrer hele tia i svart, og jeg syns det er utrolig irriterende siden jeg av og til tror det er en fiende på lang avstand etc, Screenshot følger med. Noen som vet hva som er feilen? (Du ser de svarte feltene på bakken) Endret 23. februar 2008 av Gemi9
Elendil Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Ein kompis hadde slike problem. Vi prøvde å installere ny driver og installere spelet på nytt men det samme skjedde. Eg forandra litt på innstillingar ingame og plutseleg forsvann alle dei svarte texturene? Eg og fekk noko grafikk problem då eg skulle sikta med våpenet, alt blei fucka. Dette var etter eg hadde forandra litt på innstillingar ingame. Fleire som har slike problem virkar det som. Men prøv å forandre på innstillinger ingame. Prøv og feil.
Osiric Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hehe okei, skal prøve å kuke litt med instillingene, takk for svar Edit: Fant ut hva som forårsaket feilen, jeg fjerna "Shadows" så ble alt normalt, men nå har jeg ingen skygge :s Endret 23. februar 2008 av Gemi9
Elendil Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Mhm der har du feilen. Irriterende at det er sånn. Sjå positivt på det, jo mindre skygge jo bedre synlig er motstander.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå