REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) This update could not be applied: World of Warcraft has already been installed. WTF, har lastet ned patchene, installert dem via WoW, ingenting hjelper. Ventet nå i 2 timer på at en patch på 800 mb skulle finishe, så kommer det "This update could not be applied: World of Warcraft has already been installed." Seriously. Endret 22. februar 2008 av Loso
Rallahr Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Hva skjer vist du logger inn da ? Da laster den ned patchen igjen og kommer med samme feil, antar jeg, hvis det er samme problem som jeg hadde for en stund siden. Stygg sak det der, jeg måtte installere WoW på nytt, da funket det igjen plutselig.
lolvik Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Han har jo nettopp hatt problemer med å installere i utgangspunktet. Hm, jaja.
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Det funker nå. Problemet mitt nå er når jeg prøver å logge meg inn, også connecte, rett før den er helt ferdig med og connecte kommer ============================================================================== World of WarCraft (build 6898) Exe: C:\Programfiler\World of Warcraft\WoW.exe Time: Feb 23, 2008 12:04:04.906 PM User: ---- Computer: ---- ------------------------------------------------------------------------------ This application has encountered a critical error: ERROR #132 (0x85100084) Fatal Exception Program: C:\Programfiler\World of Warcraft\WoW.exe Exception: 0xC0000005 (ACCESS_VIOLATION) at 001B:005B3F5F pluss en haug med other shit opp
lolvik Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Herregud. Hvor forbanna uheldig skal du være ? Ekke skrivebeskyttet eller no ?
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Skrevet 23. februar 2008 Hehe, nei. Men det går bra nå. Installerte wow, og lastet ned 2.3.2 patchen. Og nå er det fint. Takk for hjelpa tho.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå