maggot69 Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hei alle sammen. Jeg spør sikkert jævlig dumt nå, men drar til allikevel. Min shaman har akkurat respecca fra resto til enhancement, og da tvinger det seg frem et lite spørsmål. Er det noen der ute som har vært i kontakt med Blizz om å bytte tier items pga respecc. Blizz lagde jo en måte å bytte rewarden (ringen) fra Kara ved reputation exalted + en viss mengde gull. Vet ikke hva dere mener der ute, men det burde jo vært en måte for spillere å slippe denne "runden" i instancer igjen. Jeg mener respecc generellt koster jo, så......hvorfor ikke items også ! M69 PS! Anser meg som en causual spiller, og for alt jeg vet så ligger løsningen der.
The Stig Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 (endret) Sannsynligheten for at du faktisk får bytte er vel omtrent på samme bølgelengde, som å vinne i lotto. Sorry, men har ingen tro for at du for noe hjelp fra GM-s. Enkelt og greit fordi de ville da måtte behandle 1001 søknader med akkurat samme spørsmål. Endret 22. februar 2008 av the Stig
pcverden Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Faktisk så fikk jeg beviset mitt selv i dag når de ikke ville bytte tank skuldra mine til retri. Null enchantments + ingen gems og aldri brukt, men de gjør ikke det selv om du sier at du akkurat nå så statsa fra 2.4 og skjønte at du hadde valgt feil
maggot69 Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Skrevet 22. februar 2008 Bah....tenkte meg det....for min del så syns jeg det henger litt i hop at man kan betale relativt dyrt (etterhvert) for respecc, og bytte utstyr. Gjør jo ikke no at det hadde kosta det heller for min del. Men...men.....takk for svar M69
wise™ Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Hvis du har fått en tier item i løpet av den siste uken (7 eller 10 dager?) så kan du sende ticket til GM å si at du trykte feil, og de vil bytte, slik som de gjør med PvP-items o.l. Men de bytter ikke items som er "eldre" enn 7(10?) dager.
lolvik Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 De blir garantert ikke å endre det for deg anyway. Blir som å si at jeg vil ha den gamle t4/5 en min til elemental offspecc, noe jeg tviler på at de blir å gjøre. Vist du kjøper feil item med engang, så kan du få det byttet, men det funker neppe vist du spørr om å få byttet ett 3mnd gammelt item liksom.
wise™ Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Les over, du. Skrev innen 7 (10?) dager, skrev INGENTING om 3 måneder etter.
nazrm Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Noen GMs er faktisk litt fleksible med den tidsrammen, jeg fikk bytta etter 13 dager. (Han sa det var vanligvis innen 7 dager du kunne få byttet)
wise™ Skrevet 22. februar 2008 Skrevet 22. februar 2008 Noen GMs er faktisk litt fleksible med den tidsrammen, jeg fikk bytta etter 13 dager. (Han sa det var vanligvis innen 7 dager du kunne få byttet) Som med alt annet gjelder det bare å møte på den rette GMen.
Skumtroll Skrevet 23. februar 2008 Skrevet 23. februar 2008 Fulgt mulig. Fikk selv bytte merciless gladiator glovsene mine, for boomkin, inn i arena points da jeg respeccet tilbake til feral. Fortalte at jeg trykket feil. Enkelt og greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå