Gå til innhold

LØST:) XP, hvor ligger gjenoprettings pungtene seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hvor legger gjenopprettingspungtene for XP seg? . Ser på denne pcen jeg fjerner virus på at det er jo et hav av gjennoprettingspungt??

Endret av nasse222
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, thanx for tipset;) Men hvor finner jeg denne katalogen?

De må da fylle pcen opp ganske (!) mye etterhvert..? Kunne i alle fall velge mellom 10-15 gjenoppretingspungt! :s

Skrevet (endret)

For å fjerne de punktene der, untatt den alle siste:

1)

-min datamaskin-->høyreklikk på C: eller bokstaven til disken du ønsker-->klikk på egenskaper--->klikk diskopprydding---> etter kontrollen velg Flerre alternativer, og helt nederst...Rydd opp (systemgjeoppretting.

2) Kontrollpanel-----> system---Merk for ...Slå av Systemgjenoppretting.

Nå kan du eventuelt...slå av og logge i sikkerhetsmode. Bruke de verktøyne du vil for å rense, for så å slå på systemgjenoppretting igjen, men dog du kan begrense fra instillinger hvor mye plass det skal brukes.

post-90860-1203641870_thumb.jpgpost-90860-1203641886_thumb.jpg

System Volume Information er en folder som du finner hvis du enabler for Vis skjulte filer (system) osv fra ...kontrollpanel--mappealternativer.

Folderen er å finne i alle partitioner på en disk.

Med å ta over eiegrskap, som ellers er kun system som har, vil du kunne åpne denne mystiske folder, og se med dine øyne alle de gjenopprettingspunktene, og som regel du vil finne ting inn i der, som du viste ikke at de var på maskina di en gang.

Det var litt om thema, men du kommer til riktig path tenker jeg nå.

Endret av wiberos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...