Gå til innhold

Får ikke startet BF2. (Please insert Battlefield 2 Install Disc and select OK to retry.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har et problem med å starte Battlefield 2. Når jeg trykker på .EXE filen får jeg denne feilmeldingen:post-109418-1203626962_thumb.jpg

Dette skjer også om jeg prøver og starte spillet fra DVD-en eller fra dær jeg instalerte spillet. Det hele begynnte etter at jeg restartet hele windows og la in XP på nytt. formaterte hardisken og startet helt på nytt. Etter at jeg hadde lagt in service pack 2 og drivere til skjermkort, nettverk osv. skulle jeg legge inn BF2. Jeg har ikke hadd noen problemer med å starte BF2 før jeg restartet windows og slikt. Det jeg også gjorde var å skifte "navn" på dvd romen min fra D: til F:.

Jeg prøvde ikke å spille BF2 før dette, men jeg tror det kan være derfor det ikke fungerer, jeg har lett litt rundt på nettet og funnet ut at DVD rom'en burde være på D: så nå har jeg satt den tilbake. Men det fungerer fortsatt ikke...

Jeg har også prøvd å slette driverne fra DVD rom'en og lagt de inn på nytt, og prøvd og oppdatere. Men til ingen nytte. Jeg tror heller ikke jeg fikk helt til å oppdatere til nyeste drivere(tror jeg har de samme som jeg alltid har hatt).

Så jeg lurer på om noen har hatt dette problemet eller vet hvordan det kan fikset, fordi jeg har sinnykt lyst til å spille BF2 igjen.

//Markus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvs å ta kontakt med EA Games? Deres kundeservice var dårlig da jeg kontaktet de via epost, problemet mitt var at serial-koden til BF:1942 var fire bokstaver for lang. Fikk aldri svar fra de, og enden på visa var at jeg fant en kode som lå ute på en serial-side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...