Xazz Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 hei! Tenkte å koble en trådløs switch til netopia ruteren min fra Nextgentel.. Jeg trenger trådløst lan til min bærbare og 2 andre stasjonære på switch. Er det noen som vet om det kan oppstå noen konflikter ved å bruke denne: 3Com OfficeConnect Wireless Cable/DSL - 3CRWE52196-ME Det er vel bare å slå av alt som har med firewall,DHCP etc. å gjøre? mvh. Xanoo
bulldog Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 hei! Tenkte å koble en trådløs switch til netopia ruteren min fra Nextgentel.. Jeg trenger trådløst lan til min bærbare og 2 andre stasjonære på switch. Er det noen som vet om det kan oppstå noen konflikter ved å bruke denne: 3Com OfficeConnect Wireless Cable/DSL - 3CRWE52196-ME Det er vel bare å slå av alt som har med firewall,DHCP etc. å gjøre? mvh. Xanoo Fungerer greit. har denne konfigen selv.
remisyv Skrevet 22. februar 2003 Skrevet 22. februar 2003 Fungerer fint her også Bare at jeg har 3CRWE51196-ME . Vet egentlig ikke om forskjellen på disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå