Vegetable Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har akkuratt fått Nokia N82. Det første eg lure på er koss eg finner ut om den nyeste programvaren/firmwaren er innstalert? Hva med dere andre N82'brukere, noen programmer dere synes er uunværlige? Har registrert at det mangler stoppeklokke på telefonen, noen som kan gi meg direkte link til en god stoppeklokke eg kan bruke? (Helst gratis:)) Hvilket program bruker jeg til å surfe på nettet, fant Opera Mobile, men det var bae 30 dagers trail utgave, finnes det noen man ikke trenge betale for? takker for svar:)
dotten☻ Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Når det gjeller underholdning så er det kjekt å ha ngage, ikke den som kommer med telefonen, men beta versjonen. Og med scummvm og diverse emulatorer kan du spille gamle klassikere, som alltid er gøy når du kjeder deg. Og seff Quake 1. Endret 21. februar 2008 av maxxi
thrill Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Hvilket program bruker jeg til å surfe på nettet, fant Opera Mobile, men det var bae 30 dagers trail utgave, finnes det noen man ikke trenge betale for? Den har jo en innebygd browser. Har noen snarveier (zoom = #/*, oversikt = 8). Om du ønsker en som skaper mindre nettverkstrafikk har du Opera Mini (gratis javabasert).
Mr.Static Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 Har akkuratt fått Nokia N82. Det første eg lure på er koss eg finner ut om den nyeste programvaren/firmwaren er innstalert? Det finner du ut her: http://softwareupdater.nokia.no/caniupdate.php -------------- Hva med dere andre N82'brukere, noen programmer dere synes er uunværlige? Har registrert at det mangler stoppeklokke på telefonen, noen som kan gi meg direkte link til en god stoppeklokke eg kan bruke? (Helst gratis:)) Programmer finnes overalt for enhver bruk, men Nokia Betalabs har mye bra: http://www.nokia.com/betalabs --------------- Hvilket program bruker jeg til å surfe på nettet, fant Opera Mobile, men det var bae 30 dagers trail utgave, finnes det noen man ikke trenge betale for? Prøv først å bruke browseren som er innebygd. Jeg synes faktisk den funker bra...
robertaksland Skrevet 18. april 2008 Skrevet 18. april 2008 Nokia N82 har stoppeklokke, men den er godt gjemt. Den er en del av GPS-funksjonaliteten, og viser i tillegg til tid, både fart, distanse, høyde over havet og mere til. Den finnes ved å gå til Verktøy -> Tilkobling -> GPS Data -> Trippavstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå