AlecTBM Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Ikke vondt ment altså. Men et ferdig laga design fra sånne sider kan dessverre ikke brukes på denne siden. Har allerede prøvd det, funka ikke særlig bra.
bluefire Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjenner en som VET hva han gjør. Si i fra hvis du fortsatt er interessert.
Dryper Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 (endret) Har ingen link enda.Det meste går over ip. Og vil ikke gi ut ip'en min til en stort dataforum Du.. jeg prøver å holde meg men dette må bare ut..... HAha.. ja.. Prøv å skriv cmd i Kjør og skriv ping www.diskusjon.no vil du vite hva som kommer opp? jo ipen.. så om du tror at du gjemmer ipen med ett domene tror du feil -.- omg Edit:Diskusjon sin ip: 194.24.252.222 :O .. bli jeg banna nå ? diskusjon vil nok bli haxa nå ja.. omg -.-.. Edit2: Hmm du kan jo som andre har sagt før meg bruke en gratis template.. Ellers så vet jeg om et par firma som påstår å være professionelle. prisene skal være rimelige også www.designway.org http://www.webtotalservice.no/webdesign.ht...CFQ8WQgoduSsWWw www.oswd.org Endret 20. juni 2008 av Dryper
AlecTBM Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Skrevet 20. juni 2008 Har ingen link enda.Det meste går over ip. Og vil ikke gi ut ip'en min til en stort dataforum Du.. jeg prøver å holde meg men dette må bare ut..... HAha.. ja.. Prøv å skriv cmd i Kjør og skriv ping www.diskusjon.no vil du vite hva som kommer opp? jo ipen.. så om du tror at du gjemmer ipen med ett domene tror du feil -.- omg Edit:Diskusjon sin ip: 194.24.252.222 :O .. bli jeg banna nå ? diskusjon vil nok bli haxa nå ja.. omg -.-.. Edit2: Hmm du kan jo som andre har sagt før meg bruke en gratis template.. Ellers så vet jeg om et par firma som påstår å være professionelle. prisene skal være rimelige også www.designway.org http://www.webtotalservice.no/webdesign.ht...CFQ8WQgoduSsWWw www.oswd.org Det der var en unødvendig post. Det jeg mente var at jeg ikke vil gi ut ip'en (eller domene) til systemet mitt. Og hvis du ikke har forstått at diskusjon.no har litt bedre sikkerhet enn det jeg har på mitt system. Så burde du nesten holde kjeft Så spar deg for de usaklige innleggene dine. Veit godt at man finner ip med ping. Jeg kan også finne ut hva slags hva slags nettleverandør diskusjon.no har (NextGentel, ihvertfall deres nett.) Men for å avslutte så treng det ikke noe hjelp. Vi har blitt med i et prosjekt som heter Ungdom1.no
Dryper Skrevet 20. juni 2008 Skrevet 20. juni 2008 AlecTBM sine fraser. Om du leste helt ned så gav jeg deg noen linker fra der jeg har hatt en god erfaring (eccept nr1) Ambefaling fra en venn: http://www.komplettweb.no/ Lykke til vertfall.
AlecTBM Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Skrevet 21. juni 2008 Jeg så de, men du leste visst ikke hele posten min Men for å avslutte så treng det ikke noe hjelp.Vi har blitt med i et prosjekt som heter Ungdom1.no Så ikke si at jeg ikke leser innlegget ditt, når du ikke leser innlegget mitt Men skal legge mæ nå. Så god natt, og som sagt så trengs det ikke lenger noe hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå