Hestvik Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Hei. Har som noen vil si, ett veldig vanlig problem i Vista når jeg spiller Battlefield 1942. Menyene er hvite øverst og nederst og man ser ikke helt hva man klikker på. Dette kan jeg overleve, men er vanskelig å spille uten sikte:P Så finnes det en annen måte å fikse det på? Til info : Ja, jeg har fjernet skjermdriver og lagt inn den nyeste. Jeg har også prøvd å klikke på campaign -> Load og escape. Men dette funket ikke til meg. Har spurt rundt på Bf, og svaret jeg får er å gå for en tusjvariant og prikke inn siktet. Hater Vista, verste som noen gang er blitt oppfunnet! (er ikke min maskin nemlig) Så spørsmålet er om det finnes en annen måte å fikse dette på? I gamle spill var det jo slik at du kunne redigere ett tekstdokument eller noe for å justere innstillinger der for å ordne det? Men dette er vel ikke tilfellet her. Håper på masse gode svar jeg kan prøve når jeg kommer hjem
Joney Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) stell deg intil en vegg, skyt med pistol og sett en teip med en rød prikk der skuddet treffer Vista er ment for å iritere og dette er en bug som ikke lar seg fikse. Endret 20. februar 2008 av Joney
Hestvik Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 stell deg intil en vegg, skyt med pistol og sett en teip med en rød prikk der skuddet treffer Vista er ment for å iritere og dette er en bug som ikke lar seg fikse. Joda, fikk det fikset. Laget en tråd om hvordan jeg fikset det:D Her finner du tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå