Fritidsproblem Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 hmmmm.. viste ikke hvor jeg skulle spøre så spør nå bare her... Nå i det siste så har maskinen min begynt å jobbe velldi mye uansett hva jeg jør.. fks: når jeg brenner en plate, eller når je bruker en annet programm... firefox kan og bruke velldi mye cpu kapasitet... hva kan d kåmme av??? noen såmm kan jelpe?
eladmir Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 ta en scrrendump av hvilke processer du kjører og post det her så er det mulig å finne ut hva som forårsaker det, en sansynlighet er at du har fått malware eller liknende programmer inn på pcen din, kjøre en sjekk for spyware, maleware og liknende kan sikkert være smart. en virus scan skader helt sikkert ikke en siste ting, du burde virkelig ta deg bedre tid når du skrive en post, språket ditt er ikke bra, og du har utrolig mange skrivefeil.
Fritidsproblem Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 hmmm.........bmp dær e ett bilde... masjin plages ikkje me nåkka akorat nu men ser du nåkka så ikkje ska vær dær?? æ e ikkje akorat så jævli flink i norsk att d jør nåkka=/
Fritidsproblem Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 her e ett bilde t når æ brenn ei dvd plata... vældi irriteranes att allt bynn å hakke når æ brenn=/ nån så veit ka d kan vær? har enn del ting æ sku har hadd brennt ut så=/ hmmmm______.bmp
Lednar Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 (endret) Du kan alltids prøve å ta en Hijackthis log og poste den på denne delen av forumet. Mer informasjon står der om hvordan du skal gjøre det og hva Hijackthis er for noe. Edit: Skriv med enten bokmål eller nynorsk. Husker jeg fikk kommentar på det når jeg skrev med dialekt Endret 20. februar 2008 av Lednar
atlef Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 Hvis du starter med å skrive et språk vi andre forstår, slik som bokmål eller nynorsk, skal vi nok kunne hjelpe. atlef.
p@ge Skrevet 20. februar 2008 Skrevet 20. februar 2008 jeg ser at du har ca 47 prosesser gående, prøv å kutte ned en del av disse og prøv å brenne igjen. ( en del av disse bruker vel mye av minne ditt .) lykke til
Fritidsproblem Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 jeg ser at du har ca 47 prosesser gående, prøv å kutte ned en del av disse og prøv å brenne igjen. ( en del av disse bruker vel mye av minne ditt .) lykke til hmmm.. jeg har prøv det men det hjelpte ikke så mye=/
eladmir Skrevet 27. februar 2008 Skrevet 27. februar 2008 jeg ser at du har ca 47 prosesser gående, prøv å kutte ned en del av disse og prøv å brenne igjen. ( en del av disse bruker vel mye av minne ditt .) lykke til hmmm.. jeg har prøv det men det hjelpte ikke så mye=/ du kjører mye tung programmvare og vis du har litte minne burde du kanskje vurdere mer minne, vis minnet er fult og windows s kriver mye til page fil er det et problem. spesielt når du skal brenne prøv å kutte ut så mange programmer om gangen. sjekk at du ikke har fått noe på pcen som ikke skal være der. jeg kjenner ikke specsene til pcen din heller. du er nok nødt til å gi mer informasjon for at vi skal kunne hjelpe deg.
Fritidsproblem Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Skrevet 1. mars 2008 jeg ser at du har ca 47 prosesser gående, prøv å kutte ned en del av disse og prøv å brenne igjen. ( en del av disse bruker vel mye av minne ditt .) lykke til hmmm.. jeg har prøv det men det hjelpte ikke så mye=/ du kjører mye tung programmvare og vis du har litte minne burde du kanskje vurdere mer minne, vis minnet er fult og windows s kriver mye til page fil er det et problem. spesielt når du skal brenne prøv å kutte ut så mange programmer om gangen. sjekk at du ikke har fått noe på pcen som ikke skal være der. jeg kjenner ikke specsene til pcen din heller. du er nok nødt til å gi mer informasjon for at vi skal kunne hjelpe deg. hmmm.. var nå rart att den plutselig skulle bli slik da=/ hva mener du me specsene??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå