Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eg har ein del problem på grunn av kammeraten min


Anbefalte innlegg

Eg hadde eigentleg tenkt å poste anonymt, men brukaren min er jo for så vidt anonym den og så eg brukar den berre, så forandrar eg navna

 

Det heile bryja då "Ola", (eks)bestekammeraten min skulle vere med meg i fjøset. Då hadde den eine kua vå horn. Ola byrjar og seie det er dyremishandling og ha horn på kyrne, og at det ikkje er lovleg. Så vert eg forbana og seier: "jo det er naturleg, men me har jo toke det på alle andre eg kan faen ikkje for at dei har vekse ut på den i så fall!!"

Men han gjer seg ikkje og så seier han at han skal melde det til politiet!

men då ler eg berre, for eg veit jo dei ikkje kjem til å bry seg. Men etter det vart me hvertfall uvener og snakka ikkje saman.

Så eitt par dagar seinare hadde Ola sagt til alle i klassen og sån, at han var homo! (ikkje at det er noke gale med det altså, men her er problemet:) Og sidan me hadde vore bestevener og sån, så trudde alle at me hadde vore saman når han sa det og alle trudde eg og var homo!

så seier eg "nei det var me faen ikkje!!!" men ingen trudde meg, så seier eg: "ola, sei det du då, det er ikkje sant!!" men då berre sit han og smilar og latar som han ikkje fattar ,og får alle til å tru det endå meir!

 

så når eg snakar med han på tomanshand, spør eg han kvifor i helvete han sa det. og då svarar han berre "hadde du oppført deg hadde det ikkje skjedd" og eg berre: "køddar du eller? eg oppfør meg!! er det på grunn av dei horna?? dei er faen tatt for lenge si!!" men han bryr seg ikkje, då seier eg skal banke han fordi eg var så forbana ( eg meinte det jo ikkje) .

men då seier han det og til alle, og noken andre seier det til læraren og så får eg masse problem med at dei seier eg har eit sinneproblem og må snakje med skulepsykologen og balbalbla bla for å kontrollere sinnet mitt! og pluss dei har ringt far min og alt. dei gidd ikkje ein gong høyre på kvifor eg vart forbanna, for Ola er jo berre gullaborne til alle lærarane.

 

så no anar eg ikkje kva eg skal gjere og eg er grævli forbanna :realmad:!!!

noken som har opplevd nokel liknande, og veit kva eg bør gjere? eg har vertfal ikkje tenkt å gå til psykologen, den einaste som bør det er "ola" som har eit alvorleg problem :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig situasjon.. og han er en jævel som satte deg i den :) Men det kan jo tenkes at han var litt forelska i deg, og prøver å "hevne" seg på deg pga. du ikke hadde de samme følelsene. dette aner jo selvfølgelig ikke jeg noe om, jeg bare slenger det ut der :)

 

Uansett, hvordan bli sosialt akseptert som hetero? Du har forsåvidt flere valg. Du kan velge å bare gi faen, tilslutt vil folk glemme hele greia.. Du kan prøve å overbevise dem, enten med å skaffe deg ei dame, eller masse wallpapers med nakne damer (hahah). Det viktigste er at du ikke lar det gå alt for mye ut over selvtilliten din osv. Ikke la han gjøre det mot deg, da vinner han jo!

Endret av Peepshow
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du?

 

Noen nevner at de kommer til å glemme det, selvfølgelig vil ikke de glemme det. Du vil jo være mindre attraktiv for lokale jenter.

 

Dette var kjedelig nyheter kompis! Jeg synes ikke du skal bry deg om det jeg. Du kan jo finne deg en budeie som du kan kose med slik at folk ser at du ikke er homoseksuell?

 

Det er ikke så lett om han ikke bor der det er mye jenter på hans alder, som f. eks. her oppe i Hemsedal.

Endret av asbjohor
Lenke til kommentar

Sorry, men jeg må le litt jeg altså *lol*

 

Det her er det styggeste ødelegge vennskap trixet jeg har hørt på lenge.

 

Men ærlig talt, jeg tror ikke alle tror du er homo, det synes vel det bare er veldig gøy å gjøre deg forlegen; jeg regner med at du går på barne/ungdomsskolen og tiss/bærsj/promp fortsatt er veldig gøy for en del personer...

 

Mitt råd er enkelt og greit: ikke bry deg om hva de andre sier, de kan tro og mene hva de vil så lenge du vet - ganske enkelt hev deg over dem (og ikke minst begynn å sjekke opp litt damer, det er moro og kos, spesielt når du fåt napp ;D )

Lenke til kommentar

akkurat det at folk trur eg er homo bryr eg meg ikkje noke om, for eg veit jo sjølve eg ikkje er det. men det som irriterar meg er at dei prøvar og tvingje meg til å gå til skulepsykologen for å lære meg å "kontrollere sinnet" mitt :realmad: . eg er faen ikkje meir sint enn andre folk!! alle hadde blitt forbana viss det hadde skjedd!!!

 

og eg ringde til ola i dag og spurte kvifor han jekk og sa til alle eg var homo og saman med han, og då nektar han for at han gjor det!! .:realmad: så seier eg: "men herregud då mann du veit like godt så meg du fekk alle til å tru det med å sittje med det" og då berre ler han, og eg vart forbana!

 

men dei kan vel ikkjr tvingje meg til å gå til skulepsykologen viss eg ikkje vil? eg er 17 år og blir 18 i år

Lenke til kommentar
akkurat det at folk trur eg er homo bryr eg meg ikkje noke om, for eg veit jo sjølve eg ikkje er det. men det som irriterar meg er at dei prøvar og tvingje meg til å gå til skulepsykologen for å lære meg å "kontrollere sinnet" mitt :realmad: . eg er faen ikkje meir sint enn andre folk!! alle hadde blitt forbana viss det hadde skjedd!!!

 

og eg ringde til ola i dag og spurte kvifor han jekk og sa til alle eg var homo og saman med han, og då nektar han for at han gjor det!! .:realmad: så seier eg: "men herregud då mann du veit like godt så meg du fekk alle til å tru det med å sittje med det" og då berre ler han, og eg vart forbana!

 

men dei kan vel ikkjr tvingje meg til å gå til skulepsykologen viss eg ikkje vil? eg er 17 år og blir 18 i år

I og med at du er 17 så kan de vel det, men det er ingen som kan tvinge deg til å prate ;)

Lenke til kommentar

jeg hadde fått latter krampe, så hadde jeg sluppet å gått til psykologen, og det er nok en grunn du må gå der, så når det først er gratis ta sjansen og bruk den til noe nyttig ;)

 

EDIT: Kan egentlig ikke forstå hvordan du ble så sur på grunn av det med kuen... du kunne bare sagt OK også ikke brydd deg noe mer med det

Endret av Svampebob
Lenke til kommentar
rasch: nei eg er ikkje det! :mad: hadde ikkje du blitt sinna dersom noken beskulde deg for å vere homo, for så å tvingje deg til å gå til psykolog?

eller hadde du berre smilt og ledd og sagt "OK! :) " nei eg trur ikkje det!!!

Satt og vurderte å si det samme til deg i går kveld, men droppa det. Du er sur i tona di. Utifra det jeg leser her så blir du fort hissa opp og det utnytter de folka her. De plager deg litt, du freser opp for noe andre ville bare latt gå også ser du ut som den hissigproppen. Hvis jeg hadde fått tilbud om å gå til en psykolog så hadde jeg gjort det på trass. Bare gå inn og oppføre meg som vanlig. Hvis du er vanlig som du sier (og sikkert er) så får du bare en bekreftelse du kan ta med til de andre ;)

 

Og bare så det er sagt en gang til. Du holder en veldig hissig tone i den tråden her. Ro deg ned litt så er det ikke så moro for dem å plage deg lenger.

Lenke til kommentar

Havnet i et sånt problem en gang den personen jeg hater mest skjøt en fotball på meg sånn at jeg fallt på isen å så, så l?rern meg med kvelertak på gutten og i friminuttet etterpå gikk jeg bort til han for å banke shiten ut av han men når jeg kom bort ringte han til mora og det er ikke akkurat små urettferdig det som skjedde med meg etterpå jeg fikk skyla...

Endret av PlaystationHome
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Nei, dette var kjipt, Schnell. :no:

 

Eg ville gått for å oppføre meg heilt normalt ovenfor psykologen, som nemnt tidlegare. Håper dette ordnar seg. :)

ja eg hasr hatt to timer i veka!! jævli greitt faktisk, eg får gå i skuletida og får gyldeg fråver!! og psykologen er einig i nesten alt eg seier, og eg har lært meg og drite i kva andre trur. så viss andre har lust å tru eg er homo, så får dei berre gjere det!! :D eg bryr meg ikkje :)

 

cosmo med k: jo, hadde eg ikkje gått til psykologen hadde nok det blitt det eg gjor, men no når eg går til psykologen har eg fåt eit nytt perspektiv på ting

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...