Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med Jensen nettverkskort


Anbefalte innlegg

Har et JensenScandinavia Wireless High Speed PCI Card II, som jeg ikke helt får til å funke. Det jeg har gjort er å installere et program som fulgte med "WLAN Card Configuration Utility". Har også lastet ned drivere med Microsoft Update.

Det som skjer er at når jeg starter pc-en og den har kommet inn i windows, blokker WLAN-programmet alle andre programmer fra å starte opp i 2 min (går heller ikke an å bruke WLAN, virker som om det har hengt seg opp). Etter 2 min begynner alle programmene å starte opp, og WLAN begynner å funke. Men det vil likevel ikke koble seg på nettverket. Jeg må inn å taste inn nettverkskoden på nytt for hver gang.

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Vet egentlig ikke hva som er problemet, bare at det ikke funker.

Kom gjerne med spørsmål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et JensenScandinavia Wireless High Speed PCI Card II, som jeg ikke helt får til å funke. Det jeg har gjort er å installere et program som fulgte med "WLAN Card Configuration Utility". Har også lastet ned drivere med Microsoft Update.

Det som skjer er at når jeg starter pc-en og den har kommet inn i windows, blokker WLAN-programmet alle andre programmer fra å starte opp i 2 min (går heller ikke an å bruke WLAN, virker som om det har hengt seg opp). Etter 2 min begynner alle programmene å starte opp, og WLAN begynner å funke. Men det vil likevel ikke koble seg på nettverket. Jeg må inn å taste inn nettverkskoden på nytt for hver gang.

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette?

Vet egentlig ikke hva som er problemet, bare at det ikke funker.

Kom gjerne med spørsmål.

 

Prøv å se etter om du finner drivere som ligger på cdrom-en som følgte med kortet, evt last ned herfra og installer den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...