Jonas9300 Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Heisann, alle sammen. Jeg har gravd opp ett gammelt spill som jeg for noen uker siden fant i skuffen. Nemlig "GTA Vice City" (på PC). Jeg har lyst til å runde det 100%, men som dere vet, kan det ta sin tid! Til poenget: Jeg trenger rett og slett hjelp. Jeg vet det aller meste om spillet. Men er det noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre for å komme til det aller siste oppdraget? Har lett mye rundt på internett, men finner ingen ting om akkurat dette! Jeg har gjort veldig mye, så mye at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre fra nå av. Jeg har funnet alle hidden packages, jeg har gjort ferdig alle pizzaoppdrag, sykebiloppdrag osv, jeg har kjøpt alle safehous'ene. Men jeg har bestemt meg for å runde spillet, så det skal jeg. Er ikke den som gir opp! Er det noe som er ukjent blant de fleste? Noe som man må gjøre i spillet, som nesten ingen vet om? "Det som gjør at du virkelig kan runde det 100%. For det er ikke mange som virkelig runder spillet." De fleste bare kjører rundt med bilen sin og koooooper ^^, Btw; det siste oppdraget jeg fullførte var det tredje siste, "Mission 56: Boomshine Saigon." Takker mye for svar! Er ny her, så dette er min første tråd! Endret 18. februar 2008 av Dezperado Lite beskrivende emnetittel.
Crossfire Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/file/561641/21312 edit: den er for ps2 men sikkert mange andre guider på gamefaqs hvor det står i tilfelle det er extra oppdrag på pc. Endret 16. februar 2008 av Crossfire
Skagen Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)
Jonas9300 Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Ja. Beklager feil jeg eventuelt har gjort. Men er ikke helt klar over hva som er rett, og hva som ikke er rett ennå :| Takk for svar!
Grindal Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Hvilket oppdrag i storyen er du? Har du tatt taxioppdragene og cubanerne/haitine, har du ikke mye igjen. På youtube finner du noen "freaks" som har gjort alle oppdraga og laga videoer på hvordan du "runder" dem. Husk at du må kjøpe bilbutikken! Håper dette er litt til hjelp. link(er): http://youtube.com/results?search_query=gt...mp;search_type= http://www.gtamissions.com http://www.boredom-induced.com Endret 17. februar 2008 av The Warrior
steinar2000 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Detailjert sjekkliste finner du her (på nederlandsk, men det skal være forståelig).
Jonas9300 Skrevet 17. februar 2008 Forfatter Skrevet 17. februar 2008 (endret) Jaja. Takker! Har gjort ferdig så mye jeg vet om. Problemet er at jeg ikke kommer videre, fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! Er veldig kjent i dette spillet, kan byen omtrent utenatt. Men allikevel er det vanskelig å komme til det aller siste. Som jeg har gitt utrykk for: "Jeg er ikke ute etter hvordan jeg skal få gjort oppdragene, det går som regel greit. Men hvordan kommer jeg til de siste oppdragene" Når jeg ser www.gtamissions.com du viste meg, The Warrior, så ser jeg at jeg er ferdig med Boomshine Saigon. Det er altså de to siste jeg sliter med å finne Endret 17. februar 2008 av Dezperado
steinar2000 Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 (endret) Du har kjøpt alle assets sant? Endret 18. februar 2008 av Roterende Ulv
embark Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Du har kjøpt alle assets sant? Link til assets kart. Har du husket Skumole shack. Den glemmer alltid jeg.
Jonas9300 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 (endret) Ferr: Skumole Shack var ett av de første jeg kjøpte! xD Har kjøpt alle safehousene som er merket på assets kartet du viste. Er nok noe annet jeg har glemt, som gjør at jeg sitter fast ^^, Men må si tusen takk for all hjelpen jeg har fått hittil. Har funnet ut en del mer Ser at det er noe som heter "Hotring". Det skal visst være ett "race" ved the stadium. Har lett etter det lenge, men hvordan i heiteste finner jeg det? xD Jeg vet i grunnen ikke hvordan jeg får startet noen av "Stadium Event'ene." Blir glad om noen kan hjelpe meg med det også Endret 18. februar 2008 av Dezperado
Jonas9300 Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 (endret) Skjønner ikke at det er mulig. Jeg har spilt Vice City i flere år, og har ikke funnet inngangen xD (Fant den nå.) Har gått rundt stadionen før, og lett etter noe. Men den døra man kan gå inn gjennom er så liten at jeg ikke har lagt merke til den. Men forstår ikke helt. Er den åpen bare i noen perioder? Noen ganger kan jeg ikke gå inn Endret 18. februar 2008 av Dezperado
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 (endret) Skjønner ikke at det er mulig. Jeg har spilt Vice City i flere år, og har ikke funnet inngangen xD (Fant den nå.) Har gått rundt stadionen før, og lett etter noe. Men den døra man kan gå inn gjennom er så liten at jeg ikke har lagt merke til den. Men forstår ikke helt. Er den åpen bare i noen perioder? Noen ganger kan jeg ikke gå inn http://uk.youtube.com/watch?v=7jh5gi_sYTo&..._vc_pc_058.html Siste mission. Om det siste missionet ditt er Boomshine Sagon, så er Cap The Collectors Det neste Lykke til! Endret 19. februar 2008 av Slettet-1ZSK0pUMX2
Jonas9300 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 (endret) Har sett filmen før, og jeg har funnet ut hvilket som er det siste oppdraget Om du leser ovenfor ser du hva jeg er ute etter ^^ Takk allikevel Endret 19. februar 2008 av Dezperado
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 19. februar 2008 Skrevet 19. februar 2008 Har sett filmen før, og jeg har funnet ut hvilket som er det siste oppdraget Om du leser ovenfor ser du hva jeg er ute etter ^^ Takk allikevel åå, beklager Ja, døren er nok bare åpen noen timer i døgnet. Om du vil, så kan du spole frem med en kode som gjør at tiden går fortere. da vil det komme et rødt markeringsfelt, og du vil få tilgang til og gå inn. Uten at jeg er sikker, men jeg tror dørene åpnes 00:00
Jonas9300 Skrevet 19. februar 2008 Forfatter Skrevet 19. februar 2008 (endret) Hehe. Det går fint. Jeg fant ut dette i går kveld. Det er ett skilt utenfor stadionen. Der sto det: "To night from 8.00." Jeg må altså besøke stadionen fra 20:00 - 00.00. Endret 19. februar 2008 av Dezperado
Jonas9300 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter Skrevet 27. februar 2008 Noen som vet hvordan jeg får gjort ferdig "Robbey" missions? (Det er ett eller annet med å rane noe, men er ikke helt sikker på HVORDAN).
Maltas Skrevet 3. mars 2008 Skrevet 3. mars 2008 Noen som vet hvordan jeg får gjort ferdig "Robbey" missions? (Det er ett eller annet med å rane noe, men er ikke helt sikker på HVORDAN). Jeg synes å huske du kan stikke innom en del butikker og rane disse. Juveler-butikk og enkelte andre tilsvarende. Du retter bare et våpen du kan fokusere med (revolver/pistol eller smg er enklest) mot kassamannen eller dama og holder han/henne til du har minst 3 stjerner. Så gjelder det å stikke av med pengene du har fått med deg som følge av dette ranet.
Jonas9300 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ja. Hver gang jeg spør om noe her, finner jeg svaret med en gang (før dere har svart) ^^, ¨Har fullført 99% av spillet nå Alt jeg mangler et et Unique Jump. Har gått gjennom alle 36 flere ganger, men finner det ikke. Har en liten mistanke om at et er det, der hvor jeg må hoppe på taket til politistsjonen i washington beach. Men det er jo umulig!? ^^ Endret 10. mars 2008 av Dezperado
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå