Skogsfrosk Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hei. Jeg lurer på en ting i cs, når jeg har lagt inn net_graph 3 i konsollen. Så vises den bare når jeg laster inn på en server, er det mulig å ha den når jeg er inne og spiller på serveren og? Takk for alle hjelpende svar;) Mhv. Lofens Endret 27. februar 2008 av Lofens
THE-DOCTOR Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hei. Jeg lurer på en ting i cs, når jeg har lagt inn net_graph 3 i konsollen. Så vises den bare når jeg laster inn på en server, er det mulig å ha den når jeg er inne og spiller på serveren og? Takk fro alle hjelpende svar;) Mhv. Lofens Jaja! Jeg har den på heletiden. Det er kjekt å ha når du spiller. Jeg er ikke noe cs "guru", men jeg har noen forslag...Skriv dette i console: net_graph 3 net_graphpos 2 ----> Du kan skrive net_graphpos 3 for å flytte den til venstre og net_graphpos 1 til høyre. net_scale 5 Håper det hjelper, men som sagt jeg er ingen "pro" på cs ting. men, men Mvh THE-DOCTOR
Skogsfrosk Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Takk...skal prøve det... Har alle på...men det som er probleme mitt er at det vises ikke når jeg spille inne på serveren, den vises bare når jeg laster inn...
Skogsfrosk Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Pls noken hjelp meg da..... Drit irriterenda at den ikke kommer opp når jeg spille:(
TrueNo Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Har du prøvd å skrive net_graph 3 under spilling? Du kan også prøve net_graph -13 TIPS: Endre navnet på posten din som beskriver noe av problemet ditt. Ellers kommer moderatorer og legger innlegg om dårlig emnetittel noe som er ganske vanelig. EDIT: Skriveleifs Endret 16. februar 2008 av BitFrost^
Skogsfrosk Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Akkurat det samme:( Men takk alikavel;)
THE-DOCTOR Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 (endret) Det er rart! Prøv og reinstallere cs, eller så kan du lastened fraps: http://fraps.com/ Hvis du kjører det når du spiller så vises kun fps'en. Du kan også recorde når du spiller, men da tar det ca 10fps. Endret 16. februar 2008 av THE-DOCTOR
Skogsfrosk Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Akkurat det samme:( Har reinstalert heile steam og CS...ogso sletta allle steam/CS filene....men det er akkurat samme probleme:(....med det er bare på denne maskinen ... for på en kompis av meg sin maskin så logget jeg meg inn der...og der funket det:s..... hmm rart...!
THE-DOCTOR Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Akkurat det samme:( Har reinstalert heile steam og CS...ogso sletta allle steam/CS filene....men det er akkurat samme probleme:(....med det er bare på denne maskinen ... for på en kompis av meg sin maskin så logget jeg meg inn der...og der funket det:s..... hmm rart...! Ja, det er litt rart! Men har du prøvd å insallere Fraps? http://fraps.com/ Der får du vist fps i hvertfall.
Skogsfrosk Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Skrevet 16. februar 2008 Akkurat det samme:( Har reinstalert heile steam og CS...ogso sletta allle steam/CS filene....men det er akkurat samme probleme:(....med det er bare på denne maskinen ... for på en kompis av meg sin maskin så logget jeg meg inn der...og der funket det:s..... hmm rart...! Ja, det er litt rart! Men har du prøvd å insallere Fraps? http://fraps.com/ Der får du vist fps i hvertfall. men der får du med og skirve cl_showfps 1 eller ka det var?
Jooakim Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 (endret) Skriv følgende i autoexec.cfg: net_graph "3" net_graphpos "2" I config.cfg skriver du i nederste linje: exec autoexec.cfg Endret 17. februar 2008 av Jooakim
Skogsfrosk Skrevet 21. februar 2008 Forfatter Skrevet 21. februar 2008 Skriv følgende i autoexec.cfg:net_graph "3" net_graphpos "2" I config.cfg skriver du i nederste linje: exec autoexec.cfg Akuratt samme feilen.... Men takk for at du prøvde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå