Gå til innhold

Har et problem med net_grahp 3 i cs [LØST]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg lurer på en ting i cs, når jeg har lagt inn net_graph 3 i konsollen.

Så vises den bare når jeg laster inn på en server, er det mulig å ha den når jeg er inne og spiller på serveren og?

Takk for alle hjelpende svar;)

Mhv. Lofens

Endret av Lofens
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Jeg lurer på en ting i cs, når jeg har lagt inn net_graph 3 i konsollen.

Så vises den bare når jeg laster inn på en server, er det mulig å ha den når jeg er inne og spiller på serveren og?

Takk fro alle hjelpende svar;)

Mhv. Lofens

Jaja! Jeg har den på heletiden. Det er kjekt å ha når du spiller. Jeg er ikke noe cs "guru", men jeg har noen forslag...Skriv dette i console:

net_graph 3

net_graphpos 2 ----> Du kan skrive net_graphpos 3 for å flytte den til venstre og net_graphpos 1 til høyre.

net_scale 5

Håper det hjelper, men som sagt jeg er ingen "pro" på cs ting. men, men :p

Mvh THE-DOCTOR

Skrevet

Takk...skal prøve det...;)

Har alle på...men det som er probleme mitt er at det vises ikke når jeg spille inne på serveren, den vises bare når jeg laster inn...:(

Skrevet (endret)

Har du prøvd å skrive net_graph 3 under spilling? Du kan også prøve net_graph -13 :)

TIPS: Endre navnet på posten din som beskriver noe av problemet ditt. Ellers kommer moderatorer og legger innlegg om dårlig emnetittel noe som er ganske vanelig.

EDIT: Skriveleifs :p

Endret av BitFrost^
Skrevet (endret)

Det er rart! Prøv og reinstallere cs, eller så kan du lastened fraps: http://fraps.com/

Hvis du kjører det når du spiller så vises kun fps'en. Du kan også recorde når du spiller, men da tar det ca 10fps.

Endret av THE-DOCTOR
Skrevet

Akkurat det samme:(

Har reinstalert heile steam og CS...ogso sletta allle steam/CS filene....men det er akkurat samme probleme:(....med det er bare på denne maskinen ... for på en kompis av meg sin maskin så logget jeg meg inn der...og der funket det:s.....

hmm rart...!

Skrevet

Har reinstalert heile steam og CS...ogso sletta allle steam/CS filene....men det er akkurat samme probleme:(....med det er bare på denne maskinen ... for på en kompis av meg sin maskin så logget jeg meg inn der...og der funket det:s.....

hmm rart...!

Ja, det er litt rart! Men har du prøvd å insallere Fraps? http://fraps.com/ Der får du vist fps i hvertfall.

Skrevet

hmm rart...!

Ja, det er litt rart! Men har du prøvd å insallere Fraps? http://fraps.com/ Der får du vist fps i hvertfall.

men der får du med og skirve cl_showfps 1 eller ka det var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...