Notfree Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Hei Alle sammen. Jeg heter da Sondre og går 1året på Medier og Kommunikasjoner på Årstad skole i Bergen. Hver fredag har vi en hel dag med Prosjekt til fordypning - film og foto. vi har vært igjennom eit proskejt i begge temaene og nå skal vi ha eit siste i eit valgfritt tema frem til sommeren. Derfor utenfor dette har vi lov og ta utplassering på en arbeidsplass eller lignende for å foreksemepl være bitchen til eit eller annen selskep eller noe. Jeg lurte derfor på om noen har noen ideer hvor jeg kan spørre og søke i Bergen innenfor katogorien film? Er veldig interesert i film, redigering og lignende. Samme for meg om det reklamem, Sci-fi eller statist arbeid. Så om noen har noen plasser de vet om i Bergen jeg kan snakke med, eventuelt noen lenker eller hendsyninger, web-sider ol. hadde det vært dritt fett. Takker for alle svar -Sondre
Douglas Quaid Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 NRK eller TV2 kanskje? Veit ikkje kva andre tv-selskap som finst i Bergen...
Notfree Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 Veldig bra Ide Kalvegodt, hadde ikke tenkt på det Hadde vel egentlig litt mer små firmaer som feks Aligator film i sikte, men TV2 hadde vært kult siden de har hovekontor i bergen. Takk takk. (Flere forslag motas med takk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå