Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Smerter i venstre bryst

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg er en jente på 14 år. Har nå store smerter i venstre bryst. Konstant!

Hva kan dette skyldes? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksesmerter varer ikke over en lengre periode, men siden vi har fått minimal informasjon om problemet fra trådstarter, kan vi ikke vite hvor lenge vedkommne har hatt problemet etc.

Skrevet

Jeg ahr hatt smerter siden i går kveld. Men har over en lengre stund vært vondt å kjenne på "klumpen" inne i puppen

Skrevet

Jeg som en gutt har faktisk også kjent en liten klump under brystvorta i en liten periode, den ble borte etter hvert men var øm ved berøring. Legen min sa det var helt normalt, men om det vedvarer er det nok lurt å spørre en lege i alle fall..

Skrevet
Hei.

Dette kan naturligvis være voksesmerter, når du derimot nevner klump i brystet ville jeg vel heller vært litt mer skeptisk til det hele. Ville gått til fastlegen din og tatt en titt. Det skader ikke å være på den trygge siden.

"K" :thumbup:

Skrevet

Man har kjertler stort sett på hele kroppen. I lysken, halsen, brystet osv. Hvis du har en virussykdom hovner gjerne slike kjertler opp og blir vonde å berøre. Sikkert ikke noe å bekymre seg over, men ta likevel en tur til legen for å få lettet på tankene.

Skrevet
Hei.

Dette er en hormonkjertel, både gutter og jenter, spesielt jenter, kan få slike "klumper" i brystet under puberteten, og har selv blitt plaget av en lignende "smerte" for en god stund siden.

Skrevet

Tror ikke du bør bekymre deg så veldig mye.

Det kan for mange være kjempevondt å få pupper.... Denne klumpen kan være puppen ;)

Går det ikke over er det sikkert noen smertestillende du kan ta, eller kontakt lege.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...