companyofheroes15 Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 noen som vet hvor man laster ned de nyesete driverene til xfx 680i og xfx geforce 8800gt 512mb ??
companyofheroes15 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 www.nvidia.com <- drivers. takk er det kun de jeg trenger? jeg bygget nettopp dataen
arthoz Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 www.nvidia.com <- drivers. takk er det kun de jeg trenger? jeg bygget nettopp dataen Spørs ann på om du har noe annet snadder PC-en det Ellers burde de 2 holde, hvis ikke er det jo bare å skrike her i tråden igjen om at det mangler noe (Husk også å oppdatere Windows om du ikke har gjort det, 680i driveren finner du under nforce om du lurte )
companyofheroes15 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 lastet ned drivere til skermkortet og hovedkortet da klikka alt:( og så måtte jeg slette driveren til hovedkortet så funka det igjen men er litt ustabilt enda....((( blir gal snart. alt fryser treigt helt ny data ffs gf9oejgiwerjgik
arthoz Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hvordan klikker/fryser det? Kommer det noen feilmeldinger? Sjekk Control Panel -> Administrative Tools -> Event Viewer -> System og sjekk for warnings/errors på tidspunktene PC-en fryser/klikker. Om PC-en rebooter av seg selv så gå: Control Panel -> System -> Advanced -> Startup & Recovery Settings -> Fjern haken ved "Automatically Restart" Da burde du få bluescreen istedet. Med disse to kan du kanskje få kommet med mere informasjon om hvorfor ting går så dårlig (Burde vel kanskje flyttes til "Maskinen Fungerer Ikke") Endret 15. februar 2008 av arthoz
companyofheroes15 Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 jeg spiller litt så fryser alt dataen klikker så må jeg slå av og på dataen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå