simen_gunnar Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Når jeg spiller Counter Strike: Source og trykker på ctrl knappen (knappen som gjør at du dukker og blir ofte holdt inne i lengre perioder) så legger css seg ned og går fort opp igjen. Dette tar rundt 2-3 sekunder, men er nok til at jeg ofte er død når jeg kommer inn igjen.. Jeg har ikke funnet ut HVA som gjør at css legger seg ned når jeg trykker ctrl... Noen som vet? Det skjer ikke noe jeg bruker andre programmer.. takker for evt. svar.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Du kan se i options, og se hva som er binded til CTRL. Kan hende den er binded til noe annet i selve windows også..
Jooakim Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 Virker som om det er et program i Windows som reagerer på ctrl (kanskje når du har oppe fullskjermprogrammer), hva det er, er ikke godt å si, men lykke til med å finne det ut! :-)
simen_gunnar Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Det funker bra når jeg ikke har Powerstrip på, men dette er et program jeg er helt avhengig av, også finner jeg ikke noe ctrl binds i programmet :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå