Syncronautus Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Hei! Så akkurat en gammel WoW trailer, fra ca. 2003.. (?) I Alpha versjonen av WoW er jo ikke combat systemet lagt til, men det var UI'et... I filmen er UI'et annerledes, men combat systemet fungerer. Hvilken versjon er filmen filmet i? Mvh. Lasse
The Stig Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Jeg startet å spille på dagen "retail" ble sluppet, og UI-et har aldri sett slik ut såvidt jeg husker. Ergo må det være enda lenger tilbake.
tmolberg Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 Som han skrev så var det en tidelig alpha versjon av WoW. Senere beta versjoner var akkurat som den er nå bortsett fra småting som Blizzzard har lagt til i senere tid. Jeg synes den gamle UI'en ser l33t ut. Får litt Warcraft 3 følingen tilbake av det. World Of Warcraft synes jeg ikke holder lore'en eller noe så det blir nesten litt som om du lever deg gjennom lore'en slik du vil men det er ikke slik den egentlig skal vær. Ifølge en stooor warcraft nørd som jeg kjenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå