andm Skrevet 19. februar 2003 Skrevet 19. februar 2003 Hei Jeg har et nettverk hjemme mellom to pc-er med direkte kabel, ingen switch osv... Alt fungerer fint, internett også. Det jeg lurer på er om noen vet om en måte og lage en snarvei på "Remote"-pc-en, så jeg slipper og løpe fram og tilbake og logge av/på? Et program eller en snarvei...? Internett pc-en har xp, den andre win98.
@zeeker@ Skrevet 2. mars 2003 Skrevet 2. mars 2003 Under deling av internetttilkobling i win xp kan du velge å dele denne tilkoblingen, du kan også bestemme at tilkoblingen skal brukes når et program eller en anne tjenste ber om dette!
kritro Skrevet 16. mars 2003 Skrevet 16. mars 2003 Jeg har en bærbar maskin med 2 nettverkskort. og en stasjonær med et nettverkskort. Kobler bare ADSL rett inn i det ene kortet på den bærbare og kobler en krysset kabel fra det andre kortet og til den stasjonære. Dermed er begge i nettverk til en hver tid, å begge er koblet til internet sammtidig, og de bruker samme skriver. Begge kjører XP Home edition. Veldig enkelt og veldig greit Kritro 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå