hvorre Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hver eneste fordømte pissgang jeg prøver å åpne multiplayeren til CoD4 dukker dette opp Meget irriterende problem.... Noen som har hatt samme problemet og som vil hjelpe??
Cashmere Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Hadde det samme problemet. Bruker du Vista? Jeg løste mitt problem med å reinstallere spillet. Husk backup av save games!
T-Bear91 Skrevet 17. februar 2008 Skrevet 17. februar 2008 jeg trenger bare å plugge inn mikrofonen min, så virker MP for meg har vista home premium
foxtrott Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hadde samme problemet som trådstarter, men så reinstalerte jeg lydkort driverne og vips var det fixet:)
hvorre Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Takker og bukker Funket å sette in micen Merkelig at dette skal ha noe å si, men.....
Yteliss Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Hver eneste fordømte pissgang jeg prøver å åpne multiplayeren til CoD4 dukker dette oppMeget irriterende problem.... Noen som har hatt samme problemet og som vil hjelpe?? last ned lyd drivere eller plugg inn miccen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå