Aela Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Har søkt litt rundt, med finner ikke det jeg trenger helt. Trenger en macro som caster fel domination, så summoner voidwalker. (Denne burde være enkel, men av en eller annen grunn funker det ikke) Så lurer jeg på om det er mulig å lage focusmacro's som casters dots/curses? Bruker denne, men fikk ikke til å forandre den til noen andre spells. Noen som kan hjelpe? #showtooltip /focus [target=focus, noexists][target=focus, dead] mouseover /cast [nomodifier, target=focus] Fear /stopmacro [nomodifier] /clearfocus [modifier:ctrl]
PSV Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Fel Domination + Voidwalker: #showtooltip Summon Voidwalker /cast [combat] Fel domination /stopcasting /cast Summon Voidwalker Dette er den jeg bruker, det som er verdt å merke seg er at denne summoner en vanlig 6sec cast Voidwalker ute av combat, og bruker Fel Summoning, samt summoner Voidwalker hvis du er i combat. Usikker på det med focus, vil du at samme macro skal ''caste'' Focus? #showtooltip Spell Lock /cast [target=focus] Spell Lock Dette er den jeg bruker, har Focus Target bindet til MouseButton 4, så den er egentlig ganske så lett å nå tak i. Bytt ut Spell Lock med hvilken som helst spell som du har lyst til å caste.
Ajaco Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jeg bruker denne macroen for blind: #showtooltip /cast [nomodifier] Blind /cast [modifier:alt, target=focus] Blind /stopmacro [nomodifier] Utrolig kjekk, den blinder targetet ditt hvis du bruker den vanlig, men hvis du holder alt + bruker macroen blinder du focus. Funker med sheep, counterspell, spell lock ets (alle spells). Anbefaler denne. (Vet ikke om det var dette du lette etter, men denne er en god en i alle fall.)
Aela Skrevet 13. februar 2008 Forfatter Skrevet 13. februar 2008 (endret) PSV: Tusen takk, skal testes kl 11.00 EDIT: Etter å ha sett Ajaco sin løsning, lurer jeg på om disse vil fungere? (får ikke testa før 11.00) #showtooltip /cast [nomodifier] Siphon life /cast [modifier:shift, target=focus] Siphon Life /stopmacro [nomodifier] #showtooltip /cast [nomodifier] corruption /cast [modifier:shift, target=focus] corruption /stopmacro [nomodifier] Endret 13. februar 2008 av Aela
Ajaco Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 PSV: Tusen takk, skal testes kl 11.00 EDIT: Etter å ha sett Ajaco sin løsning, lurer jeg på om disse vil fungere? (får ikke testa før 11.00) #showtooltip /cast [nomodifier] Siphon life /cast [modifier:shift, target=focus] Siphon Life /stopmacro [nomodifier] #showtooltip /cast [nomodifier] corruption /cast [modifier:shift, target=focus] corruption /stopmacro [nomodifier] Skal funke fint de skillene der, du caster corruption / SL på target, holder du shift inne så tar du focus. Men når jeg tenker over det er det mulig shift ikke funker, siden shift + nummer = actionbar skifte, du må evt. unbinde dette først da. Hvis du ikke har en frame for focus kan du gå til curse.com og laste ned "FocusFrame" den er god å ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå