Gå til innhold

Tenke å kjøpe Call of duty 4! klarer maskinen min d?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjermkortet ditt trekker nok betraktelig ned, det gjør forsåvidt også CPUen. Hvis det er slik at du har XBOX og liker det, så mener jeg å tro at spillopplevelsen ville blitt mye bedre der.

Skrevet

Har en kamerat med 3800+ og ATI Radeon X800XT. Han spiller det mye sammen med meg, men har ikke hørt at han har klaget på performance på CoD4.

Så vil tro at det bør funke... Last ned demo og test.

Skrevet

Hadde en AMD Athlon 2X 3800+ @ 2.6

2Gb DDR1 RAM

Ati Raedon 1800XT

Spilte COD4 på 1280X1024 på full grafikk uten problemer. Vil nok fungere greit på PCen din hvis du kjører ned grafikken litt.

Om du vil kjøpe det på XBox burde du tenke på Gamepad VS Mus+Tatstatur.

Skrevet
Har en kamerat med 3800+ og ATI Radeon X800XT. Han spiller det mye sammen med meg, men har ikke hørt at han har klaget på performance på CoD4.

Så vil tro at det bør funke... Last ned demo og test.

ja har lastet ned og testet. funke kjempe bra. spiller me alt på fullt og høy oppløsning:)

Skrevet (endret)

Call of Duty 4 running on a Radeon X850XT PE

Se filmen hos Youtube

(En god del lugging siden jeg cachet/tok opp videoen til samme harddisk som cod4 og windows kjørte fra)

Det skal nevnes da at x1300pro et mye dårligere kort enn x850xt, men med litt justeringer skal du nok få det i spillbar stand, absolutt. Det er en ekstremt godt skrevet grafikk- og spillmotor.

(P.S. sjekk description på Youtube for fulle specs på maskinen og instillinger.)

Endret av MaKakk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...