Gå til innhold

Finner ikke matcher på live


Pebble

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en 42 timers prøve nå for og sjekke om jeg kunne få spilt uten lag med nettet mitt... Problemet er det at jeg ikke finner noen matcher i det hele.. Jeg kjører nettet gjennom PC-en siden jeg ikke har trådløst nett på 360'n, men det er fin fart på nedlastinger og slikt... 4mbit fra Telenor..

 

Noen som har noen ideer på hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Først sjekket jeg bomberman så prey og så perfect dark zero.. Jeg har ikke så mange 360 spill enda så er bare de med multiplayer online..

 

Edit: Eventuelt er det noen arcade spill med morsom online del?

 

Bomberman skal fortsatt være en av de mer populære arcadespillene. Prey og PDZ begynner kanskje å bli litt gammle nå, så der kan jeg godt skjønne at du har problemer med å finne noe.

 

Spillte vel Prey for 1 år siden, og da var det vel bare 2-3 spill som var tilgjenglig online. Tror kanskje ikke det har blitt bedre.....

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg prøvd enda mer idag og finner fortsatt 0 matcher.. Kjedelig at det skal være slik, for det frister så lite å punge ut 600 (!) for en trådløs reciever til boxen... Det fungerer vel ikke å bruke en vanlig usb mottaker heller? Må ha den offisielle 360 sin?

 

Er i alle fall glad jeg sjekket det slik, siden jeg tenkte på å bare kjøpe 3 eller 12 måneder med live med en gang siden jeg hadde god fart på nedlastingene... Blir nok litt venting på meg da... Så får vi håpe PS3'n blir ordna fort så det blir COD4 på meg.. :)

Endret av Pebble
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...