christo123 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Heisann, har søkt lenge på dette, men har fremdeles ikke funnet det ut, så jeg spør her. WAD files = lyd filer Værtfall, jeg får til å legge til maps til min dedicated server, men problemet er at maps med WAD files ikke fungerer. Når jeg skifter til ett map med wad fil henger severen seg opp og dette kommer bare opp "Couldn't find xxxx.wad file" Noen som vet hvor jeg legger WAD filene? Prøvd sound, men det funket ikke. Mvh Viggo Endret 10. februar 2008 av Viggo1
WyZarD Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Det er ikke lydfiler kan jeg fortelle, mener det er teksturer. Nå veit jeg ikke hvordan det strukturen er på serveren, men wad filer ligger normalt i cstrike mappa.
christo123 Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Det er ikke lydfiler kan jeg fortelle, mener det er teksturer. Nå veit jeg ikke hvordan det strukturen er på serveren, men wad filer ligger normalt i cstrike mappa. Sikker på det? TIl meg står det på lydfilen at det er WAD, prøvde texture osv, men funka ikke =/
Jooakim Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 WAD-filer skal ligge i /cstrike/, om du åpner map-filen (.bsp-filen) i notepad, står det hvilke wad-filer du trenger (søk etter .wad i notepad), du finner lett WAD-filene ved å google følgende: filnavn.wad + "index of" Du kan også legge inn en .res-fil (fil som forteller CS hvilke filer som trengs) i /cstrike/maps/ (som må hete det samme som mappet. Om du ikke finner res-filen på Google (filnavn.res + "index of"), kan du lage en selv. Dette gjør du ved å opprette et nytt tekstdokument, for så å skrive inn de WAD-filene som trengs (én WAD-fil per linje), deretter lagrer du dokumentet som mapnavn.res (ikke .res.txt). Lykke til! :-)
christo123 Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 WAD-filer skal ligge i /cstrike/, om du åpner map-filen (.bsp-filen) i notepad, står det hvilke wad-filer du trenger (søk etter .wad i notepad), du finner lett WAD-filene ved å google følgende:filnavn.wad + "index of" Du kan også legge inn en .res-fil (fil som forteller CS hvilke filer som trengs) i /cstrike/maps/ (som må hete det samme som mappet. Om du ikke finner res-filen på Google (filnavn.res + "index of"), kan du lage en selv. Dette gjør du ved å opprette et nytt tekstdokument, for så å skrive inn de WAD-filene som trengs (én WAD-fil per linje), deretter lagrer du dokumentet som mapnavn.res (ikke .res.txt). Lykke til! :-) Tusen takk, det funket perfekt , men bare for ett lite ekstra spørsmål, er det muligheter for å forbedre hitbox eller ping på en dedicated server?
vif94 Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hei! jeg vet hvordan man lager server på dedicated server.. men jeg får ikke lagret den .. og det kommer heller ingen inn på den. for da svarer den ikke, hva er galt? og hvorfor finner jeg den ikke på finn server utenom å kopiere ip adressen? trenger hjelp til å lage en server.. fant ikke noe annet sted å skrive x) men i hvertfall, jeg håper på et raskt svar. Jeg skal lage klan server. Ingen andre i klanen vet hvordan man gjør det.. men serverene jeg lager funker ikke. Så jeg trenger hjelp.. Håper på svar - Espen. Endret 1. mars 2008 av vif94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå