Gå til innhold

Pc, 5-6k

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg vurderer å kjøpe meg ny pc som hovedsaklig skal brukes til gaming. Den vil nå brukes til css, men må kunne kjøre age of conan i fremtiden. jeg har ikke veldig høyt buskjett, men håper det blir en bra pc allikevell.Jeg kan bygge pc'c selvog har satt opp et midlertidig oppset her;

handlevogn

passer alt der sammen? er den bra? Vil den klare å kjøre Age of Conan?

Det finnes sikkert mange tråderom dette fra før,men jeg vil ha kommentarer på den listen jeg har satt opp,så ikke kommenterat jeg må søke osv. Sett gjerne opp nye handlevogner e.l.:)

Takker på forhånd for hjelpen:)

Endret av ReeRun
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Du har ikke tilgang til å endre denne handlevognen" har du tatt på "lesbar for alle" og oppdatert og så trykkt på linken under "lesbar for alle " ? :)

Skrevet

om du ikke viste det vil k si kilo altså enhet på 1000, men vi alle skjønte at du mente 5-6k, var vel bare en fleip over :p jeg ville selv putta i noen ekstra hundrelapper og gått opp litt på prosessor og skjermkort, ikke at jeg har så peil, men har hørt at radeon 2900 pro skal være ganske bra 995;- på komplett, ville gått for 4500 eller 6000 når det gjelder prosessor, masse kraft som skiller mellom de 100 lappene

Skrevet

Om du har noen komponenter i det hele tatt, kan det være veldig brukbart og mye billigere.

Feks om du har kabinett, kan du kjøpe denne., og dette..

Det bli omtrent 4500,-, for resten kan du eventuelt kjøpe harddisk/kabinett/mus/tastatur elsn.

Det er i alle fall gode komponenter. :)

Skrevet
om du ikke viste det vil k si kilo altså enhet på 1000, men vi alle skjønte at du mente 5-6k, var vel bare en fleip over :p jeg ville selv putta i noen ekstra hundrelapper og gått opp litt på prosessor og skjermkort, ikke at jeg har så peil, men har hørt at radeon 2900 pro skal være ganske bra 995;- på komplett, ville gått for 4500 eller 6000 når det gjelder prosessor, masse kraft som skiller mellom de 100 lappene

hehe, nå vet jeg d hvertfall:P Det skjermkortet ser bra ut ja, men litt lite skjermminne? har også vurdert gå opp på prossessoren, men visste ikke om jeg tengte det?

Skrevet

skjønner, men problemet er at jeg kke har noen ting, og når jeg må ha skjerm og kabinett i tilleg til det du har henvost til her blir det litt dyrt.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

2900pro er gode skjermkort, de kan også flashes om til 2900XT. Det har jeg gjort på mine 2900pro kort. (2 stykk i crossfire)

Problemet med 2900serien generelt sett er at de trekker mye strøm, jeg måtte bytte fra en 500w av god kvalitet til en 750w strømforsyning.

De kan også bråke en del hvis ikke det er god luftflyt i kabinettet. Men siden du skal ha et skjermkort burde det være grei skuring og få støynivået ned på aksptabelt nivå. De utvikler også en god del varme.

Og til 995,- som de koster på komplett nå er ikke så ille, og gir mye ytelse for pengene, bare vær klar over de tingene ovenfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...