Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Hei Jeg har tenkt til å kjøpe meg en bærbar pc, som skal brukes til gaming og skolearbeid. Prisen burde ikke være over 17k. Men har lyst til et 8700m GT eller 8800GTX skjermkort. Jeg har tenkt til og spille age of conan, så derfor trenger jeg skjermkort som jeg kan spille aoc med. Den må også takle flere programer likt, spill, vt, msn osv. Det må også være en god skjerm som jeg kan spille på. jeg har sett på denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=137269&pdm=mtext Hva syns dere om den bærbare PC-en? Endret 10. februar 2008 av 08andsten
pc-slave Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Du kan jo neten ikke få bedre, den er bedre en de fleste vertfall
Vallhall Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Denne kan kanskje også være et alternativ, har den selv og er kjempefornøyd http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91635
Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Denne kan kanskje også være et alternativ, har den selv og er kjempefornøydhttp://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91635 ja, men er ikke skjermkortet litt svakere?
Vallhall Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Denne kan kanskje også være et alternativ, har den selv og er kjempefornøydhttp://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91635 ja, men er ikke skjermkortet litt svakere? Jo, men så er det 2 kort, som gjør at den yter bedre enn en maskin med kun 1 8700 kort
Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Denne kan kanskje også være et alternativ, har den selv og er kjempefornøydhttp://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91635 ja, men er ikke skjermkortet litt svakere? Jo, men så er det 2 kort, som gjør at den yter bedre enn en maskin med kun 1 8700 kort hvordan drar du spill med den maskina da? ville du tatt Toshiba maskinen i steder for ASUS maskina?
Vallhall Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) Personlig ville jeg uten å tenke meg om tatt Toshiban foran Asusn. Har mistet flightsimulator FSX, men jeg lasta ned demoen og kjørte spillet i høyeste oppløsning 1650*1050 på ultra high, hvis dette sier deg noe, kjører også Crysis og world in conflict samt STALKER med et godt(for meg) resultat, samt at den tar alle mine gamle spill fra 2-7 år glatt i 3dmark 06 scoret jeg rundt 8300 med litt overklokking Endret 10. februar 2008 av Vallhall
Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Personlig ville jeg uten å tenke meg om tatt Toshiban foran Asusn. Har mistet flightsimulator FSX, men jeg lasta ned demoen og kjørte spillet i høyeste oppløsning 1650*1050 på ultra high, hvis dette sier deg noe, kjører også Crysis og world in conflict samt STALKER med et godt(for meg) resultat, samt at den tar alle mine gamle spill fra 2-7 år glatt i 3dmark 06 scoret jeg rundt 8300 med litt overklokking Men den ser ut til å være litt mer RAM og bedre CPU i ASUS maskina.
Vallhall Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Personlig ville jeg uten å tenke meg om tatt Toshiban foran Asusn. Har mistet flightsimulator FSX, men jeg lasta ned demoen og kjørte spillet i høyeste oppløsning 1650*1050 på ultra high, hvis dette sier deg noe, kjører også Crysis og world in conflict samt STALKER med et godt(for meg) resultat, samt at den tar alle mine gamle spill fra 2-7 år glatt i 3dmark 06 scoret jeg rundt 8300 med litt overklokking Men den ser ut til å være litt mer RAM og bedre CPU i ASUS maskina. Sorry, jeg kun merke til skjermkortet, da blir det kanskje hipp som happ hva du velger
Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Personlig ville jeg uten å tenke meg om tatt Toshiban foran Asusn. Har mistet flightsimulator FSX, men jeg lasta ned demoen og kjørte spillet i høyeste oppløsning 1650*1050 på ultra high, hvis dette sier deg noe, kjører også Crysis og world in conflict samt STALKER med et godt(for meg) resultat, samt at den tar alle mine gamle spill fra 2-7 år glatt i 3dmark 06 scoret jeg rundt 8300 med litt overklokking Men den ser ut til å være litt mer RAM og bedre CPU i ASUS maskina. Sorry, jeg kun merke til skjermkortet, da blir det kanskje hipp som happ hva du velger Men er du helt sikker på at det er to skjermkort i Toshiba maskinen?
Vallhall Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Personlig ville jeg uten å tenke meg om tatt Toshiban foran Asusn. Har mistet flightsimulator FSX, men jeg lasta ned demoen og kjørte spillet i høyeste oppløsning 1650*1050 på ultra high, hvis dette sier deg noe, kjører også Crysis og world in conflict samt STALKER med et godt(for meg) resultat, samt at den tar alle mine gamle spill fra 2-7 år glatt i 3dmark 06 scoret jeg rundt 8300 med litt overklokking Men den ser ut til å være litt mer RAM og bedre CPU i ASUS maskina. Sorry, jeg kun merke til skjermkortet, da blir det kanskje hipp som happ hva du velger Men er du helt sikker på at det er to skjermkort i Toshiba maskinen? Kjære deg, jeg sitter jo å skriver på denne maskinen............ med 2 skjermkort, som kalles SLI når det er 2 kort. Jeg kan også forsikre deg om at jeg flere ganger har aktivert og deaktivert det ene skjermkortet og prøvd spill, med begge kort i aksjon har jeg mellom 80-100 % ytelsesbedring i feks Crysis
Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Personlig ville jeg uten å tenke meg om tatt Toshiban foran Asusn. Har mistet flightsimulator FSX, men jeg lasta ned demoen og kjørte spillet i høyeste oppløsning 1650*1050 på ultra high, hvis dette sier deg noe, kjører også Crysis og world in conflict samt STALKER med et godt(for meg) resultat, samt at den tar alle mine gamle spill fra 2-7 år glatt i 3dmark 06 scoret jeg rundt 8300 med litt overklokking Men den ser ut til å være litt mer RAM og bedre CPU i ASUS maskina. Sorry, jeg kun merke til skjermkortet, da blir det kanskje hipp som happ hva du velger Men er du helt sikker på at det er to skjermkort i Toshiba maskinen? Kjære deg, jeg sitter jo å skriver på denne maskinen............ med 2 skjermkort, som kalles SLI når det er 2 kort. Jeg kan også forsikre deg om at jeg flere ganger har aktivert og deaktivert det ene skjermkortet og prøvd spill, med begge kort i aksjon har jeg mellom 80-100 % ytelsesbedring i feks Crysis ok, må bare forsikre meg,
Vallhall Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Du blir nok fornøyd uansett hva du velger. Toshiba maskin har også fått veldig mye skryt for høytalersystemet som er harman/kardon og ikke minst syns folk at maskinen har et godt design
odd martin Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 viss du ikke har noe krav til størrelsen på laptopen så kan du gå for denne: HP pavilion
Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 (endret) viss du ikke har noe krav til størrelsen på laptopen så kan du gå for denne: HP pavilion Hmm, skjermen så litt rar ut :/ Den blir nokk også for stor og tung, skal også ha den med på skolen Endret 10. februar 2008 av 08andsten
odd martin Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) oki.. men da går står nåkk valget ditt på enten asus med 8700gt eller Toshiba pcen med 8600gt sli da Endret 10. februar 2008 av odd martin
Stensrud2k Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 (endret) oki.. men da går står nåkk valget ditt på enten asus med 8700gt eller Toshiba pcen med 8600gt sli da blir en av de ja Endret 10. februar 2008 av 08andsten
santacruze Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 (endret) jeg lurer på om det finnes noen med en av de skjermkortene overpå på en 15 tommer? som selges i norge altså. Endret 10. februar 2008 av santacruze
hevih Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 jeg lurer på om det finnes noen med en av de skjermkortene overpå på en 15 tommer?som selges i norge altså. 8700M GT er bare et overklokka 8600M GT kort! så SLI med 8600 er bedre enn single 8700
Vallhall Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 jeg lurer på om det finnes noen med en av de skjermkortene overpå på en 15 tommer?som selges i norge altså. 8700M GT er bare et overklokka 8600M GT kort! så SLI med 8600 er bedre enn single 8700 Ja, det er dette jeg prøver å si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå