Zirion Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har klart å kople til en ps2 kontroller til pc nå, og jeg vil prøve å få denne til å virke som en mus. Et program som gjør dette er GlovePIE, men jeg må skrive eget skript der. Jeg har absolutt 0 peiling på dette. Noen som har fått til å bruke ps kontroll som mus før? Eller som har peiling på hvordan dette skriptet må se ut?
Zirion Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Fant det ikke ut, men fant et annet program som delvis gjør som jeg vil, "JoyToKey"
steingrim Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Fant det ikke ut, men fant et annet program som delvis gjør som jeg vil, "JoyToKey" Men hva har dette med Python å gjøre? Nysgjerrig..
gather Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 det er jo mulig at det var python som var språketr scriptet skulle skrives i?
steingrim Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Ikke godt å si... Derfor jeg skrev "Nysgjerrig" :-P
genstian Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Klarer ikke å finne noe dokumentasjon til GlovePIE. Kan nok ikke hjelpe deg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå