2107 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 (endret) Jeg installerte nylig et program som heter Alcohol 120% på den nye pcn min med windows vista. Da jeg skulle installere fikk jeg en beskjed om at programmet ikke er kompitabelt med vista, men dum som jeg var fortsatte jeg likevel. Og nå får jeg bare opp en bluescreen ca 10 sec etter jeg har logget på windows også restarter maskinen. Det funker ikke en gang i sikkermodus. Noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 11. februar 2008 av 2107
norbat Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Har du prøvd "Siste fungerende ........." fra F8-menyen?
snippsat Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Prøv norbats råd. Går ikke det,så gjør du dette. 1.boot vista cd 2.Repair console,er et valg du får. 3.Gå til c:\windows\system32\drivers 4.Gi nytt navn eller slett disse filer "Vax347b.sys" "Vax347s.sys" 5.Restart ferdig. Kan også ta det fra live cd som bart. Har full lese og skrivetilgang til ntfs og fat. http://www.download.com/BartPE-Bootable-Li...tml?tag=lst-0-1
2107 Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Takk for svarene. Fikk fikset problemet med å boote vista CD-en og gjenoprette til til et tidligere punkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå