cnil Skrevet 18. februar 2003 Skrevet 18. februar 2003 Hei, jeg så at s-100 har kommet i prisguiden, og dermed bar det ned i butikken for å se om mobilen var kommet. Og - ja - det var det. Det var en drøm å prøve den, og jeg anbefaler alle å prøve den (og kjøpe den). Den koster også ikke mer en litt under 4500 kroner, noe som slett ikke er verst for en mobil med ir, usb, 65,000 farger i displayet og en vanvittig bra lyd. P.S. Jeg er ikke serlig imponert av testen av mobilen her på sida, det er ikke mye som stemmer når det gjelder spesifikasjonene i alle fall... Jeg lurer på noen ting. Har mobilen mms, sms (evt. ems), bluetooth, mulighet for kamera, muøighet for "calling picture" og bakrunnsbilde? takk for eventuelle svar.
Tele-Harry Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Vel, nei, S100 har IKKE MMS , og heller ikke bluetooth, EMS -vet ikke . Mulighet for kamera? Jeg tenker du snakker om add-on's. Når Samsung en gang i tiden får seg add-on-camera vil da S100 rett og slett være for gammel. -Ikke stol på det, rettere sagt. Calling Picture -vet ikke , Bakgrunnsbilde -Ja.
SiR0 Skrevet 21. februar 2003 Skrevet 21. februar 2003 Har nå gått gjennom samtlige av spesifikasjonene i forhold til Samsungs egne spesifikasjoner, og kan ikke si å ha funnet en eneste feil. Du tenker kanskje på batterilevetiden? Dette er middelverdiene mellom Samsungs egne verdier på standardbatteri (100-200 timer blir altså 150 timer). Fint om du kunne påpekt hva det er som tilsynelatende ikke stemmer. Når det er sagt kan vi ikke garantere for at spesifikasjonene i prisguiden alltid er korrekte, men vi gjør vårt beste for at de til enhver tid skal være riktige og oppdaterte. Men for å oppnå en helt feilfri oversikt trenger vi deres hjelp, så det er flott om folk sier i fra når de kommer over eventuelle feil.
cnil Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Skrevet 21. februar 2003 okay - beklager. men når det gjelder fargene i displayet så stod det null tror jeg. jeg kan ikke sjekke for jeg (som en del andre) kommer ikke inn på annet enn forumet her... menmen - takk for svaret ZeR0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå