999sss Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Hvordan lager jeg teleports, og hvordan skriver jeg noe i mappen, når jeg redigerer i hammer editor?
Garanti Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Ok, men denne fant jeg etter 15 sekunder på Google, så prøv søke litt selv. Hører forøvrig fint hva han sier, selv om han snakker australsk eller hva det enn er.
999sss Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Kan du si meg hva han kaller entinities'n for ?
Garanti Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 trigger_teleport og info_teleport_destination
999sss Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Ingenting som heter trigger_teleport..
LysDiode Skrevet 16. februar 2008 Skrevet 16. februar 2008 Først lager du en portal av materialer tools/trigger. Sett classen til portalen til trigger_teleport. Sett ett navn på "Remote Destination". I mitt eksempel kaller jeg den portal1. Så finner du entity'en info_teleport_destination, og kaller den det navnet du ga i Remote Destination. I mitt tilfelle heter den portal1. Så må du såklart ha noen effekter som gjør at man skjønner at det er en portal, siden tools/trigger er usynelig. Hva med nature/water ? Det skulle være ganske godt forklart.
999sss Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Takk takk ;> Vet du noe om hvordan jeg skriver noe i mappen? Eller om hvordan jeg får spillerne til å starte med kun kniv?
LysDiode Skrevet 9. mars 2008 Skrevet 9. mars 2008 Du kan skrive med f. eks. lage blocks og forme de til bokstaver. Hvilke våpen man kan starte med etc må for øvrig ordnes på servern. Mvh Pilarwiki aka diskusjonsgjest
999sss Skrevet 9. mars 2008 Forfatter Skrevet 9. mars 2008 Ok, takk . Det går ann å fikse hvilke våpen man starter med da.. Bare stikk innom f.eks en ka_map .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå