haagen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei, jeg skal ødelegge denne flamma kula i dett tårnet. Men jeg får ikke til, vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Kan noen hjelpe meg? Legger til et bilde så folk ser hvor jeg er. Er ikke så langt ut i spillet, er ganskje 1times spilling så er man der. Finnes det noe "knapp" for å få opp questloggen? Endret 8. februar 2008 av haagen
iNeo Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Gå rett inn i kula, liksom. Den er ikke farlig. Du kan plukke den opp.
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Du skal gå bort og plukke opp kula, då vert du sendt ut av Oblivion, og har lukka Oblivion-porten.
haagen Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Takker, men hvordan åpne questloggen? Og kan man bytte "classe" underveis i spillet fra mage til warrior eks?
iNeo Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Takker, men hvordan åpne questloggen? Og kan man bytte "classe" underveis i spillet fra mage til warrior eks? Det går ikke uten cheats.
Thakiti Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hvis det er forskjellig på pc fra xbox så vet ikke jeg hvordan du får opp quest loggen. Men klassen din har egentlig null og niks og si i oblivion, er bare og begynne og trene andre skills enn de du har som main skills.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå