Gå til innhold

Hvordan overføre emails til ny maskin?

foenix

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du kan vel bare åpne min datamaskin og skrive i adresse feltet. På min som er engelsk windows xp blir det C:\Documents and Settings\Navn_på_brukeren\Local Settings

Kan selvsagt aktivere skjulte mapper ved å gå på verktøy->mappe alternativer->Vis(View på min egelske). Så huker du av for å vise skjulte filer og mapper.

Endret av bjarters
Skrevet

Du kan vel bare åpne min datamaskin og skrive i adresse feltet. På min som er engelsk windows xp blir det C:\Documents and Settings\Navn_på_brukeren\Local Settings

Kan selvsagt aktivere skjulte mapper ved å gå på verktøy->mappe alternativer->Vis(View på min egelske). Så huker du av for å vise skjulte filer og mapper.

[/quo

Jeg fant mappen nå, men undermappen med de mange tallene inneholdt ingenting hva kan være galt?

C:\Documents and Settings\dagfinn\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\{46A4E8E8-30E3-465F-82F5-B1---------}(her stopper det)\Microsoft\Outlook Express\Innboks.dbx

Skrevet

Du kan jo benytte outlook express sin impporter/eksporter funksjon. Her kan du også velge hvor du vil lagre filen som den generere. Så kan du importere denne igjen til den nye maskinen.

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...