Sniken_123 Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Jeg fikk igår en ide om å ha en norsk channel i chaten som vi norske kan snakke om hva som helst sammen... Får å bli bli med i chaten ivertfall så skriver du "/joinchannel norway" Og når du skal skrive noe så skriver du "/1 <din melding>" om det er din første userchannel du er med i, "/2 <din melding>" om det er din andre osv... Hadde vert gøy om vi fikk en del medlemer i chaten da Edit: Serveren er Laurelin Endret 6. februar 2008 av Sniken_123
Betenkt Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 hmm.. Gjør jeg dette, er jeg med i den permanent? Irriterende å måtte kjøre command hver gang jeg logger på
BMen Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Joiner den jeg Finner meg som Bjoernagorn tror jeg finne fort ut av det da
Sniken_123 Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 hmm.. Gjør jeg dette, er jeg med i den permanent? Irriterende å måtte kjøre command hver gang jeg logger på Du er med helt til du skriver "/leavechannel" eller noe...
Sniken_123 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Skrevet 8. februar 2008 Dere får ta å få med andre norske spillere om dere kjenner noen.. Jo flere jo bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå