linte Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Er det mulig å ta opp video med webcameraet? Jeg har en 5920 men den er på verksted, i mellomtiden bruker jeg en 5720Z.
linte Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Skrevet 6. februar 2008 Movie maker kan du jo bruke til det Å lage en film ja. Men å ta opp, det går jo ikke i det programmet?
Lukilock Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Det er en knapp som heter "Spill inn fra videoenhet", trykk på den
linte Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Det er en knapp som heter "Spill inn fra videoenhet", trykk på den Nei, det er det ikke. Jeg mener med det webcamet som er intigrert i pc altså.
Lukilock Skrevet 18. februar 2008 Skrevet 18. februar 2008 Har den knappen jeg, og jeg får tatt opp med det med den interigrte webcam'en. Har Movie Maker som følger med win XP om det har noe å si..
linte Skrevet 18. februar 2008 Forfatter Skrevet 18. februar 2008 Har den knappen jeg, og jeg får tatt opp med det med den interigrte webcam'en. Har Movie Maker som følger med win XP om det har noe å si.. Jeg har Windows Vista og Movie Maker, men ingne slik knap. Print Screen?
linte Skrevet 20. februar 2008 Forfatter Skrevet 20. februar 2008 Takk. Men det fungerer ikke i min versjon. Finnes ingne slik funksjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå