BlåseJobb Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 (endret) Hei! Når jeg skal innstalere patch 1,5 står det: setup could not locate a valid installation of call of Duty 4. Jeg har steam versjon 100% lovlig. Endret 5. februar 2008 av BlåseJobb
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Hvis du bruker steam versjonen, må du oppdatere spillet via steam, ikke laste ned fra nettsidene til cod4. Høyreklikk på spillet i Steam og trykk "update" eller noe, det burde funke.
BlåseJobb Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Skal prøve. Fant dette: http://www.gamespot.com/pc/action/callofdu...&pid=939217 men er ikke noe vits å reinstallere viss det funkere og oppdatere.
BlåseJobb Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 February 1, 2008 - Call Of Duty 4: Modern Warfare Update Released Updates to Call of Duty 4: Modern Warfare have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include: Det står at det skal komme automatisk når man starter steam. Det har det altså ikke gjort.
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Åpne cod4 og skjekk nede i høyre hjørne. Der skal det stå 1.5.549
BlåseJobb Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Ahh klarte det! Var vel sikkert en bug fra steam sin side da jeg ikke fikk patchen installert. Takk anyways!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå