Gå til innhold

heeelp skal ha 8800 arte men får ikke tak i

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, skal ha 8800 arte men finner ingen som har den på lager

unntagen deal.no som jeg ikke har noen gode erfaringer med fra tidligere

noen som aner hvor jeg kan skaffe meg denne herligheten ? :)

som i tillegg har grei service

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fytterakkern... det er den villeste prisen jeg har sett på en mobil! da hadde jeg heller brukt pengene på noe annet xD jeg synes 4000 er skikkelig dyrt lissom xD

Men pen telefon da.

Skrevet

spørsmålet mitt var vel igrunn ikke om den var dyr

eller hvor de ikke hadde den på lager

men hvor de faktisk har den på lager NÅ

enten på nettet eller i vanlig butikk

Skrevet

Jeg kjøpte den på Yatack, har hatt den en mnd og har aldri hatt noe telefon som har vært i nærheten når det gjelder godfølelse.

Den er verdt hver krone...

Litt utenom hva du spurte om dette men håper du snarlig får tak i en :yes:

Skrevet
spørsmålet mitt var vel igrunn ikke om den var dyr

eller hvor de ikke hadde den på lager

men hvor de faktisk har den på lager NÅ

enten på nettet eller i vanlig butikk

Hei

Kjøpte min på NetCom.

Skrevet
takk for svar så langt, men

hmm, hadde håpa på en norsk side igrunn

lettere med garanti rep da sikkert.

ingen andre enn deal.no som har den inne nå altså!?

argh

bump... noen som har funnet den andre plasser på lager ? :D

Skrevet

Vet ikke med deg men dem hadde den på Expert her... Har du ikke noen nærbutikk du kan sjekke da? Er ikke alltid lagerstatus man leser på nett stemmer når det gjelder expert og elkjøp.

Skrevet

For de som har fått denne(eller andre med serie 40 telefoner), er det mulig å forandre lyden(skru ned) på vekkerklokken så den ikke bare vekker meg og fruen ....men hele nabolaget :-(

Skrevet (endret)

Med en sånn god vekkealarm er det best å stå opp fort ! :thumbup:

Eller forandre til en tone som ikke er så sterk, litt testing må til.

MPX, Antall på lager: 1

Netcom, får inn den 20 feb.

Deal, Lagerstatus: 2

Endret av Nmcu
Skrevet

Med en sånn god vekkealarm er det best å stå opp fort ! :thumbup:

Eller forandre til en tone som ikke er så sterk, litt testing må til.

hehe...

har prøvd å bytte til annet

Den jeg bruker i dag(sang) er veldig rolig i starten men telefonen skrur opp volumet 3 ganger på de 2 -3 første sekundene å er deretter fryktelig høy.....å på morgenene når det er stillt og rolig så hjelper liksom ikke det ....

Skrevet

VIKTIG

Greit å få avklart en ting før jeg evt leverer den inn til service

Dere som har denne, Er det "ulyd" i skyvemekanismen? åpne/lukke sakte så er det som om kulelager er fulle i spon og lager ulyd samt at når slideren er oppe så er det noen millimeter slark i den øvre delen som ligger inntill nedre delen.....

Vil gjerne høre deres meninger før jeg går videre med dette

Skrevet

Min er lydløs når jeg åpner telefonen med skyvemekanismen, men det er en liten slakk på slideren, men den er så liten at den er godkjent i massevis. Er fornøyd med min enda, tror ikke det er mulig å få tak i en bedre telefon. Har fått tak i et lass med spill til min og det fungerer bra.

Jeg bruker telefonen mye sammen med laptoppen, mail og sms fungerer veldig bra sammen med laptoppen. :thumbup:

Skrevet
Min er lydløs når jeg åpner telefonen med skyvemekanismen, men det er en liten slakk på slideren, men den er så liten at den er godkjent i massevis. Er fornøyd med min enda, tror ikke det er mulig å få tak i en bedre telefon. Har fått tak i et lass med spill til min og det fungerer bra.

Jeg bruker telefonen mye sammen med laptoppen, mail og sms fungerer veldig bra sammen med laptoppen. :thumbup:

Da leverer jeg den inn så snart jeg får min brukte gamle se z710i som jeg nå har bestilt som reserve telefon :-)

Foruten denne slideren er jeg dritfornøyd med telefonen, kun irriterende at vekkerlyden er nødt til å vekke hele nabolaget når den ringer om morgenen

Vet du forresetn om det er mulig å hente noen kule temaer(videoringetoner uten å betale seg ihel for det ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...