Pow! Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Jeg har et problem med å kjøre WoW på skolelaptopen min. Får tritt og ofte denne feilmeldingen: This application has encountered a critical error: Ikke nok systemressurser til å fullføre den forespurte tjenesten. Program: C:\Documents and Settings\19020JATR2\Skrivebord\WoW\Wow.exe File: Data\patch.MPQ Den kan komme med en gang jeg logger in med characteren min, eller etter noen timers spill. Ofte restarter PC-en seg også når jeg får den feilmeldingen, men noen ganger går den bare ut av WoW. PC-en skal ikke ha noe problem med å kjøre WoW, alle klassekameratene mine har lik PC, men ingen andre har det samme problemet. Hva kan være galt?
YMF Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 jeg har fått det samme jeg spillte wow for 1 uke siden på samme PC-en helt smooth
Pjolter Knicksen Skrevet 21. mars 2008 Skrevet 21. mars 2008 Hvilke programmer kjører du samtidig? Kanskje du rett og slett overbelaster CPU'en din?
IntelAmdAti Skrevet 22. mars 2008 Skrevet 22. mars 2008 På min laptop hjalp det å slette WDB mappen (finner den i cache-mappen), problemet mitt var at spillet ikke ville starte og istedet laget samme feilmelding som du fikk.
Pow! Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Skrevet 22. mars 2008 Skjer uansett om jeg kun kjører WoW.. Har også prøvd å slette WDB..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå