Big_Mac Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Jeg har nettopp lastet ned noen nye baner fra www.cstrike-planet.com, men er litt usikker på hvordan man legger dem til i spillet. Er det noen som vet hvordan man gjør dette?
Garanti Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 (endret) http://www.slackiller.com/New%20Tuts/how_to_install.html Litt lenger ned på siden står det hvordan en gjør det for CS 1.6 EDIT: Dersom du har tenkt til å legge inn mange maps kan jeg lage en batchfil som legger filene inn automatisk for deg. Endret 4. februar 2008 av garanti
Jooakim Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hva er vitsen med batchfil når alt en trenger er å legge inn maps i *\Steam\SteamApps\brukernavn\Counter-Strike\cstrike(norwegian)?
Garanti Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Snakk om CS 1.6 som som regel inneholder mer enn en fil
Jooakim Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 (endret) Det er ikke ofte kartene krever "custom" modeller/lydfiler, dog det hender en sjelden gang at en trenger wad-fil. Endret 4. februar 2008 av Jooakim
Garanti Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hmm, i mine dager som CS-spiller inneholdt mapene jeg lastet ned flere filer enn kun kartfiler. Menmen, du har vel sikkert "rett"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå